Przetargi.pl
Przebudowa dojazdowej drogi pożarowej nr 3

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5912125 , fax. 082 5912125
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
    Aleja Kasztanowa 13 13
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 082 5912125, fax. 082 5912125
    REGON: 11001693500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dojazdowej drogi pożarowej nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa dojazdowej drogi pożarowej nr 3 2. Projektowany odcinek przebudowy dojazdowej drogi pożarowej nr 3 rozpoczyna się na granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 813 Międzyrzec Podlaski - Parczew -Ostrów Lubelski - Łęczna w km 0+006,40 a kończy w km 13+816 na krawędzi drogi powiatowej nr 1569L Uhnin - Białka - Jedlanka Podleśna - droga pow.1566L. Ponadto w ramach dokumentacji przewidziano także wykonanie przebudowy połączenia drogi powiatowej nr 1567L Lubiczyn - Żmiarki - Stępków - Makoszka - Nowa Jedlanka z drogą objętą opracowaniem tj. na odcinku od km 0+000 (krawędź jezdni drogi powiatowej) do km 0+299,00 (krawędź jezdni dojazdowej drogi pożarowej). Łączna długość przebudowywanych odcinków drogi wynosi 14108,60 m. Przebudowa obejmuje miedzy innymi : a) wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, b) wykonanie opaski technologicznej z kruszywa w celu przywrócenia szerokości jezdni do 3,50m, c) budowę mijanek, d) budowę miejsc postojowych, e) wykonanie zjazdów, f) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, g) wymianę ścianki czołowej i wykonanie izolacji przepustów, h) usuniecie kolidujących pni drzew, i) wymianę i uzupełnienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV 45233000-9, 45231000-5, 45111000-8, 45112000-5, 4. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 10. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni, co najmniej 36 miesięczną (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia inwentaryzacji powykonawczej. 14. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 90000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach