Przetargi.pl
Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Byszwałdzie wraz z wykonaniem elewacji

Biblioteka Publiczna Gminy Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-229 Rożental, Rożental 140A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 645 12 32 , fax. 89 645 54 15
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Lubawa
    Rożental 140A 140A
    14-229 Rożental, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 645 12 32, fax. 89 645 54 15
    REGON: 51027109800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Byszwałdzie wraz z wykonaniem elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Byszwałdzie wraz z wykonaniem elewacji. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: * roboty związane z rozebraniem chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, rozebraniem elementów konstrukcji betonowych, wykonaniem wykopów o ścianach pionowych, zasypaniem wykopów ziemią; * roboty związane z wykonaniem elewacji polegające między innymi na przygotowaniu podłoża tj. oczyszczeniu i zmyciu ścian, uzupełnieniu ubytków w tynkach, dwukrotnym gruntowaniu, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, przyklejeniu płyt styropianowych na ścianach fundamentowych, wykonaniu warstwy zbrojącej, wykonaniu tynków mozaikowych, przyklejeniu płyt styropianowych na ścianach, przyklejeniu płyt styropianowych na ościeżach, wykonaniu warstwy zbrojącej, wykonaniu ochrony narożników, montażu listwy cokołowej do podłoża, wykonaniu tynków mineralnych cienkowarstwowych, osadzeniu podokienników, zamocowaniu rynien dachowych półokrągłych z blachy cynkowanej, zamocowaniu rur spustowych z blachy okrągłej ocynkowanej, wywiezieniu gruzu; * roboty związane z wykonaniem pokrycia dachu polegające między innymi na rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebraniu obróbek blacharskich, rozebraniu kominów wolnostojących, demontażu wywietrzaków dachowych drewnianych, montażu wywietrzaków, przemurowaniu kominów, wykonaniu warstwy zbrojącej, wykonaniu tynków mineralnych, renowacji starych dachów, pokryciu dachów styropapą, wykonaniu obróbek dachowych kalenicy, wynonaniu obróbek dachowych kominów, zamocowaniu rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej, zamocowaniu rur spustowych okrągłych; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, w projekcie pod nazwą: /Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Byszwałdzie wraz z wykonaniem elewacji/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione do dnia 04.04.2012 r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej Gminy Lubawa BS Lubawa 81 8832 0001 2001 0000 0257 0002. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i poręczeń należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalubawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach