Przetargi.pl
Przebudowa dachów i wykonanie robót towarzyszących w Zespole Szkół Publicznych w Kudowie-Zdroju przy ul. Szkolnej 8

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachów i wykonanie robót towarzyszących w Zespole Szkół Publicznych w Kudowie-Zdroju przy ul. Szkolnej 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa dachów i wykonanie robót towarzyszących w Zespole Szkół Publicznych w Kudowie-Zdroju przy ul. Szkolnej 8 dofinansowanego ze środków Województwa Dolnośląskiego w ramach projektu Przebudowa dachów budynku Zespołu Szkół Publicznych im. Jana Pawła II w Kudowie-Zdroju. Zakres robót budowlanych na budynku szkoły, łącznika i sali gimnastycznej obejmuje: 1. rozbiórkę czapek kominowych, pokrycia z papy, obróbek blacharskich, rynien, demontaż płyt dachowych żelbetowych, belek gzymsowych i ścianek ażurowych z cegieł. Rozebrane pokrycia z papy należy zutylizować zgodnie z ustawą o odpadach. Na poddaszu podmurować istniejące kominy cegłą zwykłą a nad dachem cegłą klinkierową. 2. wykonanie nowej więźby dachowej o konstrukcji drewnianej, ciesielskiej nad budynkiem szkoły i sali gimnastycznej wg dokumentacji technicznej. Łączna powierzchnia dachów wynosi: 1678,33 m?, w tym: - 1401,43 m? - budynek szkoły - 276,90 m? - budynek sali gimnastycznej 3. wykonanie pokryć dachowych blachą powlekaną, dachówkową. 4. montaż 3 okien dachowych o wym. 70x120 cm na poddaszu w połaci dachowej budynku szkoły. 5. wykonanie instalacji odgromowej. 6. wykonanie robót izolacyjnych i wykończeniowymi wraz z malowaniem ostatniej kondygnacji oraz pomieszczeń na II piętrze i sali gimnastycznej. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za straty i ubezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z § 10 istotnych postanowień umowy (cz. II SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania, zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach wykonania i odbioru robót budowlanych, będących częścią SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000 zł 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach