Przetargi.pl
„Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” 2.„Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” 3.„Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny”

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504 , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” 1.„Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” 2.„Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” 3.„Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest.: „Przebudowa części drogi gminnej w msc. Bardyny” : 1) „Zadanie I – Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi jest na wysokości zjazdu za budynkiem świetlicy wiejskiej . Koniec odcinka drogi znajduje się na wysokości budynku nr 1. Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 3,0 m. Otoczenie drogi na całym odcinku stanowi zabudowa zagrodowa - budynki gospodarcze i mieszkalne jednorodzinne. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 7,0 m do 11,5 m. Szerokość jezdni 3,5 m. Na całym odcinku przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość istniejącej nawierzchni jezdni ( starta nawierzchnia bitumiczna odsłania bruk ), konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16 . Przyległy do jezdni teren po lewej stronie wznosi się, a po prawej opada. Również po prawej stronie drogi w niedużej odległości przepływa naturalny ciek wodny. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy ( osobowy i ciężarowy ) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż drogi, zasadniczo poza jezdnią , biegnie po lewej stronie wodociąg, który w 3 miejscach przecina drogę. Podziemna linia telefoniczna biegnie po prawej stronie (poza jezdnią). W 4 miejscach przechodzi pod jezdnią w rurach osłonowych stanowiących wystarczającą ochronę kabli w trakcie robót jak i umożliwiający wyciąganie kabli w razie awarii bez konieczności rozbierania nawierzchni jezdni. Wzdłuż drogi przebiega napowietrzna sieć energetyczna, której słupy nie kolidują z planowaną przebudową drogi. Przy robotach ziemnych, zwłaszcza wykopach, należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu ich w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych. Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy: - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m (odnogi w kierunku mostu szer. 5,0 m) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. Wykonanie poszerzenia jezdni w obrębie odcinka drogi biegnącego w kierunku mostu. Zadanie obejmuje też wykonanie prac związanych z poprawą odwodnienia. Polegać to będzie na odcinkowym odtworzeniu rowu przydrożnego i remoncie przepustów. Zostanie ustawiona lampa solarna, tablica informująca o zabytkach oraz ławka i śmietnik parkowy. Lokalizację pokazano na planie sytuacyjnym . C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko odnogi w kierunku mostu będą szerokości 5,0 m. Przyjęto jednostronny spadek poprzeczny 2% o kierunku zgodnym z istniejącym spadkiem terenu. Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Konstrukcje nawierzchni: Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 125kg/m2 ( AC 16 W ) Na poszerzeniu jezdni : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wiążąca gr.4 cm z betonu asfaltowego ( AC 16 W ) - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie - warstwa gr. 15 cm z kruszywa stabilizowanego cementem lub spoiwem hydraulicznym Na istniejących zjazdach gruntowych : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 2) „Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi jest na wysokości końca zjazdu do posesji zlokalizowanej na działce nr 84. Koniec odcinka drogi stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1342N. Obręb skrzyżowania zostanie wyremontowany przy przebudowie drogi powiatowej .Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 1,0 m. Otoczenie drogi na tym odcinku stanowi zabudowa zagrodowa . Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 9,0 m do 16,0 m. Szerokość istniejącej jezdni od 3,5 m do 4,5 m . Na całym odcinku przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość istniejącej nawierzchni jezdni konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16. Przyległy do jezdni teren po lewej stronie wznosi się, a po prawej opada. Również po prawej stronie drogi w niedużej odległości przepływa naturalny ciek wodny. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy ( osobowy i ciężarowy ) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż drogi poza jezdnią, biegnie po lewej stronie wodociąg, który na końcu odcinka przecina drogę. Podziemna linia telefoniczna biegnie po lewej i prawej stronie (poza jezdnią). Wzdłuż drogi przebiega napowietrzna sieć energetyczna, której słupy nie kolidują z planowaną przebudową drogi. Przy robotach ziemnych, zwłaszcza wykopach, należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu ich w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych. Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy: - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m ( na końcu odcinka szer. 4,5 m ) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko na końcowym odcinku od km 0+346 stopniowe poszerzenie do szerokość 4,5 m na końcu odcinka. Przyjęto dwustronny spadek poprzeczny 2% . Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m . Konstrukcje nawierzchni: Dla planowanego zadania w uzgodnieniu z inwestorem przyjęto następującą konstrukcję: Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 125kg/m2 ( AC 16 W ) Na istniejących zjazdach gruntowych : - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie 3) „Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny” Charakterystyka obiektu: Droga na długości odcinka przewidzianego do przebudowy posiada nawierzchnię asfaltową. Początek odcinka drogi stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1342N. Skrzyżowanie to pozostaje bez zmian. Koniec odcinka drogi stanowi obiekt mostowy przeznaczony do remontu. Droga przebiega w terenie płaskim o różnicy wzniesień wynoszącym około 1,0 m. Otoczenie drogi na odcinku planowanym do przebudowy stanowią tereny zielone. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 9,0 m do 16,0 m. Szerokość istniejącej jezdni od 3,5 m do 5,5 m na obiekcie mostowym. Na odcinku poza mostem przy jezdni znajduje się gruntowe pobocze. Z uwagi na jakość ęistniejącej nawierzchni jezdni konieczne jest jej wzmocnienie poprzez ułożenie na odcinku warstwy wyrównawczej bitumicznej i nowej nawierzchni z SMA 16. Odcinkiem drogi przewidzianym do przebudowy odbywa się ruch samochodowy (osobowy i ciężarowy) oraz sprzętu rolniczego mieszkańców Bardyn. Wzdłuż odcinka drogi, poza jezdnią, biegnie po prawej stronie wodociąg. Podziemna linia telefoniczna biegnie również po prawej stronie (poza jezdnią). W km 0+007 przechodzi ona pod jezdnią w rurach osłonowych. Słup napowietrznej sieci energetycznej nie koliduje z planowaną przebudową drogi. Most planowany do modernizacji jest obiektem jednoprzęsłowym. Konstrukcja nośna wykonana jest w postaci płyty żelbetowej gr. 25 cm. Ustrój nośny opiera się na przyczółkach żelbetowych. Nawierzchnia jezdni na moście bitumiczna. Ocena stanu uszkodzeń obiektu mostowego: a) Nasypy i skarpy zanieczyszczone i z wegetacją roślin b) Nawierzchnia jezdni – zarysowania, ubytki asfaltu c) Poręcze stalowe – zanieczyszczone, korozja i ubytki elementów d) Gzymsy betonowe - zanieczyszczone, ubytki, zarysowania i pęknięcia e) Izolacja pomostu – przecieki wody wskazują na uszkodzenia izolacji lub jej brak f) Konstrukcja żelbetowa pomostu – zanieczyszczona, korozja, zarysowania i pęknięcia g) Dźwigary główne żelbetowe - zanieczyszczona, korozja, zarysowania i pęknięcia h) Przyczółki i ich fundamenty – zanieczyszczone, zarysowania i pęknięcia, korozja, ubytki i) Skrzydełka betonowe - zanieczyszczone, zarysowania i pęknięcia, korozja, ubytki Podstawowe dane techniczne mostu : - długość mostu - 5,75 m - powierzchnia - 37,37 m2 - skrajnia pozioma na obiekcie – 5,8 m - skrajnia pozioma pod obiektem – 4,4 m - skrajnia pionowa nad obiektem - bez ograniczeń - skrajnia pionowa pod obiektem - 2,2 m Stan projektowany: A. Parametry techniczne - Klasa techniczna drogi D - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny drogowy : - Szerokość jezdni –zasadnicza 3,5 m ( na moście szer. 5,5 m ) - Szerokość poboczy – 0,75 m B. Zakres prac Na odcinku istniejącej nawierzchni położona zostanie warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, a na niej warstwa bitumiczna SMA16 gr. 6 cm. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego ze skały litej. C. Niweleta Niweleta jezdni na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość ułożonych warstw. Pochylenie niwelety na tym odcinku maksymalnie dopasowane do istniejącej. D. Przekrój poprzeczny Jezdnia drogi na całym odcinku, w przekroju poprzecznym zachowa istniejącą szerokości nawierzchni 3,5 m, tylko na końcowym odcinku stopniowe poszerzenie do szerokość 4,5 m na końcu odcinka. Przyjęto dwustronny spadek poprzeczny 2%. Na całym odcinku obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni: Dla planowanego zadania w uzgodnieniu z inwestorem przyjęto następującą konstrukcję : Na odcinku jezdni o zniszczonej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr.6 cm z SMA 16 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. 100 kg/m2 ( AC 16 W Zakres prac przewidzianych przy modernizacji mostu PORĘCZE STALOWE: Oczyszczenie z piaskowaniem do stopnia 2 istniejących stalowych poręczy mostowych (pochwyt, słupki). Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonych istniejących stalowych poręczy mostowych (dwukrotne malowanie) Malowanie farbami epoksydowymi oczyszczonych i zabezpieczonych antykorozyjnie stalowych poręczy mostowych (warstwa pierwsza i warstwa druga) Uzupełnienie brakujących elementów poręczy stalowej Naprawa ( prostowanie ) uszkodzonych elementów stalowych poręczy mostowej GZYMSY BETONOWE Oczyszczenie z piaskowaniem betonowej powierzchni gzymsów Naprawa uszkodzonych powierzchni gzymsów. Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni gzymsów SKRZYDEŁKA BETOMNOWE Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej skrzydełek obiektu mostowego Ręczne skucie powierzchni betonowej skrzydełek w miejscach napraw Ręczne ułożenie zapraw naprawczych (warstwa szczepna i warstwa właściwa) Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni skrzydełek PRZYCZÓŁKI ŻLEBETOWE Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej przyczółków obiektu mostowego Ręczne skucie powierzchni betonowej przyczółków w miejscach napraw Ręczne ułożenie zapraw naprawczych (warstwa szczepna i warstwa właściwa) Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną (2 warstwy) powierzchni przyczółków Wykonanie żelbetowej opaski zabezpieczającej w dolnej części jednego przyczółka Zabezpieczenie części pionowej opaski żelbetowej przez dwukrotne pokrycie np. abizolem PŁYTA ŻLEBETOWA POMOSTU Oczyszczenie z piaskowaniem powierzchni betonowej płyty obiektu mostowego Wykonanie powłoki ochronnej farbą akrylową elastyczną ( 2 warstwy ) powierzchni płyty NAWIERZCHNIA MOSTU Rozebranie zniszczonej nawierzchni bitumicznej na moście. Oczyszczenie nawierzchni górnej płyty pomostu. Zabezpieczenie płyty przez malowanie (np. abizolem) . Wykonanie izolacji poziomej na płycie pomostowej z papy na lepiku. Ułożenie warstwy ścieralnej gr.6 cm z SMA 16 Roboty przewidują ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu i które są konieczne z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonanie zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji technicznej załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1) Zadanie I - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – 4000,00 zł 2) Zadanie II - Przebudowa części drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 128 o. Bardyny – II etap – 1000,00 zł 3) Zadanie III - Modernizacja mostu na drodze gminnej w msc. Bardyny – 1500,00 zł 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach