Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 92350910000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części drogi gminnej nr 090924C – ul. Lipowej w Szubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej (tj. wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym z decyzją nr ZRID/4/2017 z dnia 17.10.2017r. wydanym przez Starostę Nakielskiego, przedmiarem robót z zastrzeżeniem, że ma on wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny, projektami wykonawczymi, szczegółową specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót, oraz stałą i czasową organizacją ruchu) na ,,Przebudowę części drogi gminnej nr 090924C – ul. Lipowej w Szubinie” od km 0+316,50 do km 0+557,60. Szczegółowy zakres realizacji II etapu zadania obejmuje wszystkie prace na odcinku o długości 241,1 mb, określone w dokumentacji projektowej i w Istotnych postanowieniach umowy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót związanych z wykonaniem ścieżki rowerowej. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkim osób realizujących roboty budowlane związane z: obsługą sprzętu operacyjnego, robotami przygotowawczymi, robotami ziemnymi, wykonaniem nawierzchni wraz z podbudową. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 10.000,00 PLN w formach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. 5) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa ścieżki rekreacyjnej w parku nad jeziorem Jeżewko w miejscowości Jeżewo - etap II"
Dodano: 2024-02-07 - Budowa drogi gminnej nr 010208C Rosochatka - Zwierzyniec na odcinku od 3+375,15 km do 5+409 km
Dodano: 2023-05-19 - Budowa dróg na terenie Gminy Bukowiec o łącznej długości ok. 4 km.
Dodano: 2023-03-08 - Budowa dróg na terenie Gminy Bukowiec o łącznej długości ok. 4 km.
Dodano: 2022-11-30 - Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania.
Dodano: 2022-11-17 - Budowa dróg na terenie Gminy Bukowiec o łącznej długości ok. 4 km.
Dodano: 2022-10-31 - Przebudowa ulicy Suszyckiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa / przebudowa dróg gminnych”.
Dodano: 2022-08-04 - Rozbudowa odcinka drogi w miejscowości Kucerz od km 0+000 do km 0+495
Dodano: 2021-06-07 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Zalesie Królewskie o długości około 990m
Dodano: 2021-01-14 - Rozbudowa odcinka drogi w miejscowości Kucerz od km 0+000 do km 0+495
Dodano: 2020-12-29