Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie

Szkoła Podstawowa w Gowarczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-225 Gowarczów, ul. Stanisława Żuka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 672 41 97 , fax. 48 672 41 97
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Gowarczowie
    ul. Stanisława Żuka 3
    26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 672 41 97, fax. 48 672 41 97
    REGON: 67567200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spgowarczow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Budynek podlegający inwestycji o konstrukcji murowanej, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, ze stropem gęstożebrowym, dach wielospadowym, pokryty blachą trapezową. Budynek jest wyposażony w instalację: elektryczną, ogrzewanie za pomocą dwóch piecy gazowych zasilanych gazem ziemnym z zastosowaniem grzejników metalowych wod.-kan. Zestawienie powierzchni i kubatury istniejącego budynku dydaktycznego: - powierzchnia zabudowy 857,4m2 - powierzchnia użytkowa 1848,3m2 - kubatura 8280,6m3 Zestawienie powierzchni użytkowej części podlegającej przebudowie na przedszkole: - powierzchnia użytkowa pomieszczeń przedszkola 454,0m2 Planowane przedsięwzięcie polega na częściowej przebudowie istniejącego budynku szkoły podstawowej na budynek szkoły podstawowej oraz przedszkola dla około 100 dzieci. Po przeprowadzeniu inwestycji budynek będzie użytkowany jako budynek szkoły podstawowej oraz przedszkola przeznaczonego na pobyt dzieci poniżej 5h na dobę, część przedszkolna dla max. 100 dzieci. Na parterze zlokalizowano cztery sale dla dzieci (2 sale zerówki i 2 sale przedszkola), każda z sal przewidziana dla 25-ro dzieci. Łączna liczba dzieci w przedszkolu nie przekroczy 100. Sale wysokości 3,33m. Pomieszczenia do pracy, nauki i innych celów, w których nie występują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia, przeznaczone na stały lub czasowy pobyt więcej niż 4 osób minimalna wysokość w świetle 3,0m. Sale przewidziano z zastosowaniem założeń iż czas pobytu dzieci nie będzie przekraczał 5 godzin dziennie a tym samym nie będzie wymagana możliwość leżakowania. Przedszkole nie posiada zaplecza kuchennego tym samym nie będzie zapewniało wyżywienia, jednak dzieci będą miały możliwość spożycia posiłków własnych. Wykonać również należy prace porządkowe prace porządkowe. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu obiektu a etapy prac winny być uzgodnione w dyrektorem szkoły. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie oraz roboty dot. montażu wyposażenia i roboty dot. instalacji nagłośnieniowej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 (słownie: cztery tysiące) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach