Przetargi.pl
Przebudowa części budynku przy ulicy Jadwigi Markowej 20a w Rudzie Śląskiej - Miejski Zespół ds. orzekania o stopniu niepełnosprawności

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku przy ulicy Jadwigi Markowej 20a w Rudzie Śląskiej - Miejski Zespół ds. orzekania o stopniu niepełnosprawności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac do wykonania obejmuje: - usunięcie krzewów niskich z karczowaniem (żywopłot), - demontaż obróbek blacharskich dachu, - demontaż rur spustowych i orynnowania, - montaż pokrycia z blachy stalowej na rąbek stojący z powłoką antykorozyjną, - demontaż stolarki okiennej drewnianej, - wykucie i poszerzenie otworów drzwiowych, - montaż nowej stolarki, - montaż ścianek działowych, - malowanie ścian, - usunięcie wraz z odcięciem otynkowanego ocieplenia styropianowego, - wyburzenie fragmentów zwieńczenia ściany szczytowej, - demontaż daszku nad wejściem, poliwęglan na konstrukcji stalowej, - demontaż balustrad stalowych, - usunięcie warstwy asfaltu, - rozebranie elementów betonowych do głębokości 20cm ppt (pochylnia ze spocznikiem i schodami), - korytowanie gł. 20cm ocieplenie i otynkowanie ścian budynku, - montaż pochylni z podestem i schodami o parametrach: pochylenie podjazdu 6%, szerokość płaszczyzny ruchu 120cm, uchwyty przy pochylni obustronne na wysokościach 75cm i 90cm w rozstawie 100-110cm, powierzchnia spocznika min. 150x150cm poza polem otwierania skrzydła drzwi, długość poziomej płaszczyzny ruchu na początku i na końcu pochylni min. 150cm, stopnie schodowe o wysokości 15cm, poręcze i uchwyty wydłużone w stosunku do płaszczyzny ruchu o 30cm oraz zakończone w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie, konstrukcja powinna zapewniać przeniesienie sił poziomych, - montaż daszku szklanego wraz z konstrukcją ze stali nierdzewnej, - montaż tabliczki informacyjnej, - montaż oświetlenia- oprawy LED jednostronnej wraz z załącznikiem zmierzchowym i okablowaniem; oprawy zewnętrzne mają spełniać następujące wymagania: oprawa LED zewnętrzna IP67 mocowana do ściany, dyfuzor ze szkła hartowanego, zasilacz wewnątrz oprawy, obudowa aluminiowa, barwa ciepła 3000-4000K, moc min. 10W, strumień świetlny minimum 950lm, kąt minimalny 30O , minimalna trwałość eksploatacyjna (L90B50)- 30000h, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej prostokątnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. Oddział Ruda Śląska nr: 71 1050 1214 1000 0010 0109 0628 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.1.2. w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7.1. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.7.1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.7.2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach