Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej na potrzeby utworzenia dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, Góra Włodowska, ul. Żarecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 156 258 , fax. 343 156 258
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej
    Góra Włodowska, ul. Żarecka 24
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 343 156 258, fax. 343 156 258
    REGON: 13952710000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej na potrzeby utworzenia dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej na potrzeby utworzenia dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych. Miejsce prac: budynek Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej, 42-421 Włodowice, ul. Żarecka 24, znajdujący się na działce o numerze geodezyjnym 2094/1, obręb: Góra Włodowska, gmina Włodowice. Zakres prac obejmuje m.in.: a) obudowę poziomej ewakuacji ścianami działowymi, b) wydzielenie przedsionków zapachowych w części pomieszczeń higieniczno- sanitarnych, c) podział pomieszczeń wynikający ze zmian funkcjonalno-użytkowych (wyburzenie ścianek działowych i postawienie nowych tak, aby powstało siedem sal mieszkalnych i innych niezbędnych pomieszczeń), d) montaż 4 klap dymowych - otwor w stropie i dachu, e) montaż posadzek w części pomieszczeń, f) montaż drzwi EI30 w klatkach schodowych, g) doprowadzenie przewodu instalacji wod-kan do pomieszczenia aneksu kuchennego, h) dostosowanie oświetlenia sztucznego do funkcji pomieszczeń, i) wyposażenie poziomych i pionowych dróg ewakuacyjnych w oświetlenie awaryjne, j) udostępnienie wlotów do pionów wentylacji grawitacyjnej, k) wymianę okien 15 sztuk od strony wschodniej, l) remont schodów zewnętrznych od stron zachodniej, m) malowanie pomieszczeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają następujące załączniki do SIWZ: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), c) przedmiar robót – materiał pomocniczy, mający charakter informacyjny, d) projekt umowy. 3. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w tym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, patenty, miejsce pochodzenia, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. e) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych tzw. pracownicy fizyczni) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w dokumentacji projektowej i pomocniczym przedmiarze robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę, co szczegółowo zostało określone w Załączniku nr 7 do SIWZ – Projekcie umowy. 6. W zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia uwzględnia dostępność dla osób z niepełnosprawnością, usuwanie istniejących barier poprzez racjonalne usprawnienia - w szczególności poprzez zaprojektowanie szerszych drzwi w budynku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: 36 miesięcy – 60 miesięcy). Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. Wykonawca udziela rękojmi na roboty budowlane na okres 60 miesięcy. 8. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach