Przetargi.pl
„Przebudowa części budynku nr 230 Urzędu Gminy Liszki z instalacjami wewnętrznymi wod. - kan., c.o., i energii elektrycznej na dz. Nr 407 i 408 w miejscowości Liszki, gmina Liszki”.

Gmina Liszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 280-62-34 , fax. 12 280-62-52
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liszki
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. 12 280-62-34, fax. 12 280-62-52
    REGON: 54319500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl - zakładka BIP.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części budynku nr 230 Urzędu Gminy Liszki z instalacjami wewnętrznymi wod. - kan., c.o., i energii elektrycznej na dz. Nr 407 i 408 w miejscowości Liszki, gmina Liszki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa części budynku nr 230 Urzędu Gminy Liszki z instalacjami wewnętrznymi wod. - kan., c.o., i energii elektrycznej na dz. Nr 407 i 408 w miejscowości Liszki, gmina Liszki. 2. Dane ogólne: • Powierzchnia użytkowa – 56,76 m2; • Kubatura pom. – 194,46 m3; 3. Zakres zamówienia: • roboty rozbiórkowe; • roboty murowe; • instalacje wewnętrzne: wod. – kan., C.O. , energii elektrycznej; • instalacja wody; • tynki, posadzki; • nadproża drzwi; 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie, wykonywanie robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty instalacyjne, roboty elektryczne, roboty ogólnobudowlane roboty wykończeniowe, roboty budowlano -rozbiórkowe i towarzyszące, z wyłączeniem nadzorowania tych robót przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) pionów c.o i podłączeń grzejników podtynkowo lub pod posadzkowo, b) prób szczelności instalacji wody i c.o, c) badania wody - akredytowane laboratorium, d) dostarczenie protokołu kominiarskiego, e) wyposażenia obiektu w gaśnice, f) oznakowania pożarniczymi tablicami informacyjnymi wg zasad określonych w rozporządzeniu MSWiA wraz z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego i instrukcją postępowania na wypadek pożaru, g) dostarczenie protokołów z badań elektrycznych (rezystancja, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, przeciwpożarowego wyłącznika prądu), h) dostarczenie protokołu z natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, i) dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 7. Roboty niewycenione w kosztorysie a uwzględnione w umowie (dokumentacja powykonawcza, protokoły z badań, instrukcje itp.) należy uwzględnić w kosztach pośrednich kosztorysu ofertowego. 8. Prace powodujące hałas należy wykonać po godz. pracy Urzędu Gminy tj. poniedziałek po godz.17:00, wtorek - czwartek po godz.15:00, piątek po godz.14:30. 9. Kolorystyka materiałów do uzgodnienia z Inwestorem. 10. Materiały przed zamontowaniem należy przedstawić do akceptacji Inwestorowi. 11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ofertą i kosztorysem. 12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych stosowanych w budownictwie, zgodnych z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i posiadających odpowiednie certyfikaty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością. 13. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i aprobatą techniczną, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dotyczy to wszystkich materiałów, które zostaną wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z ofertą. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aprobaty techniczne dla materiałów przed ich wbudowaniem, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Do wbudowania dopuszcza się tylko materiały nieuszkodzone. 15. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 3 do SIWZ); 4. Kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji technicznej przy czym dokumentacja techniczna stanowi wyłącznie element pomocniczy przy sporządzeniu wyceny. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik – jeżeli dotyczy; 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – (zał. nr 8 do SIWZ) - jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach