Przetargi.pl
Przebudowa części budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami na parterze budynku przy ul. Lipowej 20 w zakresie zmian elewacji zewnętrznej budynku od strony ul. Lipowej w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami na parterze budynku przy ul. Lipowej 20 w zakresie zmian elewacji zewnętrznej budynku od strony ul. Lipowej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami na parterze budynku przy ul. Lipowej 20 w zakresie zmian elewacji zewnętrznej budynku od strony ul. Lipowej w Białymstoku. Zamówienie ma na celu odtworzenie stanu pierwotnego elewacji budynku. Stan istniejący budynku Budynek wolnostojący z dachem wielospadowym. Obiekt z wysokim poddaszem użytkowym cztery kondygnacje nadziemne, jedna kondygnacja piwnic, w całości podpiwniczony, murowany, zbudowany w końcu lat 50-tych. Przestrzeń parteru lokali podzielony jest na trzy niezależne lokale użytkowe 1, 2, 3U. Do lokali nr 1 i nr 2 wejście pierwotnie prowadziło z poziomu terenu chodnika. Zakres robót do wykonania − opłata za zajęcie części chodnika na potrzeby wykonania robót zewnętrznych, − zabezpieczenie terenu wykonywania robót przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenie tablicą informacyjną budowy, − demontaż części obróbek blacharskich, rozebranie części docieplenia ściany cokołu z wyprawą elewacyjną i skucie fragmentu ściany zewnętrznej do poziomu chodnika w miejscu czwartego otworu licząc od strony ul. Waryńskiego, − wykonanie ścianki między naświetlem i drzwiami w czwartym otworze zgodnie z poniższym schematem, − demontaż naświetla i drzwi z drugiego otworu licząc od strony ul. Waryńskiego, − demontaż witryny okiennej z czwartego otworu licząc od strony ul. Waryńskiego, − montaż zdemontowanego naświetla i drzwi w czwartym powiększonym otworze, regulacja zamontowanych drzwi, − montaż zdemontowanej witryny okiennej w drugim otworze, − uzupełnienie obróbek blacharskich w drugim otworze /kolor zbliżony do istniejącego/, − naprawa, odtworzenie stanu pierwotnego ościeży wewnętrznych i zewnętrznych po demontażu witryny, naświetla i drzwi w drugim i czwartym otworze, − naprawa/odtworzenie elewacji w miejscu zdemontowanych podestów schodowych /pomiędzy piątym i pierwszym otworem / na wysokości od obróbek blacharskich do pierwszej bonii – odtworzyć powłokę malarską i tynk mineralny o fakturze analogicznej jak …istniejący. Prace należy wykonać w taki sposób aby możliwie wiernie odtworzyć pierwotny wygląd ściany. Po wykonaniu prac powierzchnia ściany powinna cechować się jednolitością i brakiem nierówności, − uzupełnienie tynku kamyczkowego /kolor zbliżony do istniejącego/ na ościeżach w czwartym otworze po rozkuciu otworu do poziomu chodnika, − uzupełnienie progu kostką brukową zbliżoną do występującej w lokalu sąsiednim, − demontaż wewnętrznej zabudowy z płyty gipsowo-kartonowej przy czwartym otworze/zabezpieczyć grzejnik na czas prowadzenia prac/, − przeniesienie gniazdka elektrycznego na ścianę obok, o ok. 0,4 m, − skucie pozostałości warstw posadzkowych znajdujących się przy czwartym otworze, − uzupełnienie ubytków tynku na ściankach przy schodach poniżej poziomu posadzki, uzupełnienie ubytków w posadzce przy schodach, − oczyszczenie i oszlifowanie na mokro schodów lastrykowych, − otynkowanie, gładzie, zagruntowanie i pomalowanie ścianek przy schodach poniżej posadzki oraz ościeży w miejscu zdemontowanej zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych przy ościeżach w czwartym otworze, − montaż dodatkowego gniazdka elektrycznego do podłączenia ładowarki baterii schodołazu, zasilanie z gniazdka znajdującego się przy drzwiach wejściowych, − poszerzenie otworu w ścianie wewnętrznej z płyty gipsowo-kartonowej o ok. 0,7 m w celu uzyskania normatywnej głębokości spocznika, − przesunięcie włącznika znajdującego się przy otworze drzwiowym od strony korytarza o ok. 0,7 m, − zakup i dostarczenie indywidualnego schodołazu przenośnego, − montaż dzwonka bezprzewodowego przyzywowego na drzwiach wejściowych, − zamontowanie balustrad i pochwytów zgodnie z poniższym schematem, − wyczyszczenie witryn okiennych, naświetla, drzwi wejściowych, − wykonanie pomiarów elektrycznych powykonawczych: pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, obwód 1-fazowy, obwód 3-fazowy, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedencji pętli zwarciowej, − uporządkowanie terenu budowy na zewnątrz i wewnątrz budynku, Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, pod nadzorem technicznym Inspektora ZMK, zgodnie z przedmiarem robót, powyższym zakresem robót i dokonaną wizją budynku. Informacje dodatkowe Wykonawca robót zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie ze złożoną ofertą, z materiałów własnych zgodnie z powyższym zakresem robót i z obowiązującymi przepisami. Materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo budowlane. Na każde żądanie Zamawiającego /inspektora/ inspektorów nadzoru/ Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i p. poż. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów (forma pisemna-tradycyjna): 1) wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ (nie podpisanie oraz niezałączenie do oferty formularza ofertowego stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie zapisów art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności. 14. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów (forma elektroniczna): 1) formularz ofertowy (w systemie), 2) wypełniony uszczegółowiony formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - należy sporządzić poza aplikacją, Uwaga! • Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest „narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego uszczegółowionego formularza ofertowego. • Brak złożenia uszczegółowionego formularza ofertowego zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ, będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty, stosownie do zapisów art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. • W przypadku rozbieżności w treści pomiędzy uszczegółowionym formularzem ofertowym (zał. nr 2 do SIWZ), a formularzem generowanym przez Platformę Zakupową, jako wiążącą zamawiający uzna treść załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) zobowiązanie innego podmiotu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (jeżeli wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności, 4) pełnomocnictwo(a) do złożenia oferty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo ewidencji, a oferta została podpisana przez pełnomocnika, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww. dokumenty: • muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane, • należy dodać w zakładce OFERTY poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach