Gmina Piaski ogłasza przetarg
- Adres: 63820 Piaski, ul. 6 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
ul. 6 Stycznia 1
63820 Piaski, woj. wielkopolskie
tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
REGON: 41105056300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku komunalnego w Lipiu na 3 mieszkania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje m.in. branża budowlana: - roboty rozbiórkowe – 1 kpl - roboty murowe – 1 kpl. - roboty posadzkowe – 1 kpl. - tynki i okładziny wewnętrzne – 1 kpl - stolarka – 1 kpl. - roboty malarskie – 1 kpl. - podłoga i docieplenie poddasza – 1 kpl - izolacje ścian fundamentowych – 1 kpl - elewacja – 1kpl - chodniki – 1 kpl - roboty porządkowe – 1 kpl branża sanitarna: - budowa przyłącza wodociągowego – 1kpl - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym – 1 kpl - wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej – 1 kpl - wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej – 1 kpl - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania – 1 kpl branża elektryczna: - prace demontażowe – 1 kpl - WLZ – zasilanie mieszkań – 1 kpl - tablice rozdzielcze mieszkaniowe TM - okablowanie mieszkań – gniazda, łączniki, oprawy - instalacja wyrównawcza – 1 kpl Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Dodatkowe informacje: - Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. - Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. - Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, t.j. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. - Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. - W ofercie należy uwzględnić koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( budowa przyłącza wodociągowego ), koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów, uwzględnić wszelki sprzęt budowlany jak i zabezpieczający t.j, np. rusztowania, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie terenu przed ingerencją osób niepowołanych np. mieszkańców. - Należy zabezpieczyć miejsce składowania gruzu i odpadów budowlanych Ponadto zakres prac obejmuje: - sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, na który składa się: - dokumentacja powykonawcza - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty - protokoły odbioru robót - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń jeżeli takowe są wymagane przez inspektora nadzoru inwestorskiego, określone w przepisach i normach. - Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji/rękojmi Technologia wykonania prac: 1.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu jakich jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim związane jest to z przedmiotem zamówienia. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy, dojścia do budynku należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorysy ofertowe, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pelnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów ( jeżeli dotyczy ). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108, ze zm. ) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie robót rozbiórkowych, robót murowych, wykonania tynków i okładzin wewnętrznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku administracyjno-garażowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie- Etap III”
Dodano: 2024-07-16 - Remont wentylacji łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-07-15 - REWITALIZACJA DWORKU SWINARSKICH W CZARNKOWIE WRAZ Z JEGO ADAPTACJĄ NA FUNKCJE SPOŁECZNO–KULTURALNE - ETAP I
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-12 - „Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
Dodano: 2024-07-08 - Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
Dodano: 2024-07-03 - Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11