Przetargi.pl
Przebudowa części budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi - sprawa nr ZP 08 2014

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskis.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi - sprawa nr ZP 08 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa części budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi- sprawa nr ZP 08 2014. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach budynku Instytutu Stomatologii A-3 poziom 00 skrzydło południowo-wschodnie (Łącznik). 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa Opis techniczny stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 4. Kolejne etapy robót będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami. Ustalenia obejmować będą zakres oraz terminy wykonania prac. 5. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji, wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 6. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. 7. Zastosowane materiały, dostarczone wyroby winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 8. Materiały muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, na których muszą znajdować się informacje o terminie przydatności do stosowania , nazwie producenta oraz muszą być sygnatury Aprobat Technicznych Instytutu Techniki Budowlanej oraz Państwowego Zakładu Higieny. 9. Materiały muszą być przechowywane w warunkach ustalonych przez producenta. W przypadku dostarczania materiałów luzem Wykonawca musi posiadać powyższe atesty dla każdego z zastosowanych materiałów. 10. Atesty muszą znajdować się w dyspozycji kierownika budowy i na każde żądanie inspektora nadzoru lub przedstawiciela inwestora muszą być udostępniane do wglądu, przed podpisaniem protokołu odbioru robót. 11. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 12. Prace będą mogły odbywać się w godz. 6-21 w dni robocze. Prace w dni wolne od pracy po uprzednim uzgodnieniu ze służbami szpitala. 13. Terminy wykonywania prac wyjątkowo uciążliwych należy uzgadniać ze służbami szpitala. 14. Pomieszczenia do remontu usytuowane są w budynku A-3 Instytutu Stomatologii na poziomie 00 (Łącznik). Wykonywanie prac będzie odbywać się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami z Inwestorem. 15. Zamawiający udostępnia pomieszczenia do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniem magazynowym do składowania materiałów budowlanych Wykonawcy. W razie konieczności Wykonawca organizuje odpowiednie zaplecze budowy na swój koszt. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. 17. Zamawiający wyznaczy miejsce na wstawienie kontenerów, tj. wskaże tzw. zaplecza robot. 18. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu ochrony zdrowia - wykonawca będzie zobowiązany do: a. korzystania ze szlaku transportowego wskazanego przez Zamawiającego. b. zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. c. realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, d. opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorami nadzoru Zamawiającego, harmonogramu realizacji robót. 19. Szczegółowy harmonogram rzeczowy realizacji robót sporządzi Wykonawca i uzyska akceptację Zamawiającego w terminie do 3 dni od podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji wystąpi potrzeba jego korekty (z różnych nieprzewidzianych powodów), to Wykonawca opracuje kolejne wersje przy współudziale Zamawiającego. 20. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową w tym: na całość wykonywanych robót budowlanych i materiałów na okres min. 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 21.Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień technicznego odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą (certyfikaty, atesty, karty techniczne, autoryzacje) która winna zawierać dane techniczne (wielkości) oraz dokumenty wymagane przez Prawo budowlane (protokoły powykonawcze). 22. Zamawiający ustanowił Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 23. W razie ewentualnych zmian w stosunku do dokumentacji technicznej Wykonawca na własny koszt sporządzi dokumentację powykonawczą z ewentualnymi zmianami oraz kosztorys powykonawczy. 24.Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne i wymagane przepisami dokumenty dotyczące materiałów użytych w trakcie realizacji inwestycji. 25.Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy traktować je jako przykładowe, odpowiadające typowi) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 26.Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi przepisami za roboty dodatkowe uznaje się wyłącznie te roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Przed złożeniem oferty zaleca się aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo-przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym: - p. Ryszard Zielewski - Kierownik Dz. Technicznego - pn. - pt. 9.00-15.00 - tel. 42 675 76 49/53. - p. Bronisław Świta - Inspektor nadzoru budowlanego - pn - pt 10.00 - 12.00 - tel. 695 868 161. - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. Oferowane roboty budowlane muszą spełnić określone w SIWZ wymogi. W SIWZ przedstawiono minimalne warunki dotyczące zastosowanych materiałów i technologii. Warunki zaoferowane mogą być korzystniejsze nie mogą być gorsze niż przedstawiono. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w robót lub równoważnych. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała pod nadzorem - Pana inż. Bronisława Świty - Inspektora nadzoru. Roboty budowlane prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie ochrony zdrowia w którym odbywa się ruch pacjentów. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom, części robót remontowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy. Szczegółowe zapisy zlecenia części prac podwykonawcom określa § 5 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagamy wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) - zgodnie z art. 45 ust. 1-5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie do 20.03.2014 r. do godz. 10.00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr konta bankowego PKO BP III Oddział w Łodzi, nr 32 1020 3352 0000 1102 0188 7371 Z dopiskiem: ZP -08 -2014 - WADIUM. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty (w sposób umożliwiający pomniejszy zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty) oraz dołączona do oferty kopia w/w dokumentu. 1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cskis.umed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach