Przetargi.pl
„Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Nad Wartą i Przejściowej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem”. Zakres robót obejmuje: 1) Branżę drogową, w tym:  rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm - 30,00m²;  rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 42 mb;  podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna po zagęszczeniu gr 8 cm, jezdnia i parking - 30 cm;  wjazdy 20 cm, chodnik 15cm - 3.978,00 m²;  podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm po zagęszcz. jezdnia;  i parking 30 cm kolejne 22 cm - 2,818,00m²;  podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszcz. wjazdy 20 cm, kolejne 12 cm - 190,00m²;  podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna za każdy dalszy 1 cm grub. po zagęszcz. chodnik 15cm, kolejne 7 cm - 970,00m²;  podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem – grub. podbudowy po zagęszczeniu razem 20 cm - 2.818,00 m²;  kanały z rur PVC o śr. zewn.315mm - 274,00 mb;  kanały z rur PVC o śr. zewn. 250mm - 25,00 mb;  kanały z rur PVC o śr. zewn.200mm - 24,00 mb;  kanały z rur PVC o śr. zewn.160mm - 11,00 mb;  studzienki ściekowe betonowe o śr 500mm z osadnikiem bez syfonu - 6 szt;  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 9 stud.;  rury ochronne ( osłonowe) PCV o śr 160mm - 20,00 mb;  rury ochronne stalowe o śr 160mm - 90,00 mb;  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo- piaskowej – jezdnia;  kostka szara – 2.750,00 m²;  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo- piaskowej – parking;  kostka czerwona – 68,00 m²;  humusowanie z obsianiem skarp - 500,00m²;  słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.50 mm - 6 szt;  montaż tablic znaków drogowych - 14 szt;  poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 63 i 38 mm 100,00mb;  krawężniki betonowe wystające o wym. 15x22 cm na podsypce cem. piaskowej 875,00mb;  krawężniki betonowe wystające skośne o wym. 15x30cm 211,00mb;  krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm – skośny 12,00mb;  obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 680,00 cm;  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.8cm – chodnik , kostka szara – 970,00 m²; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2) Branżę elektroenergetyczną, w tym:  montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 17 szt;  montaż wysięgników rurowych - 17 szt;  montaż opraw oświetlenia - 18 szt;  układanie kabli o masie do 5.5 kg/m - 422,00 mb;  układanie kabli o masie do 3.0 kg/m - 144,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Branża drogowa w tym:  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,  roboty ziemne,  profilowanie podłoża, podbudowy,  układanie krawężników betonowych,  układanie kanałów z rur PVC;  układanie rur ochronnych,  układanie studzienek ściekowych,  budowa nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej; b) Branża elektroenergetyczna, w tym:  roboty ziemne,  układanie rur ochronnych, kabli,  roboty montażowe (stawianie słupów, wysięgniki, oprawy oświetleniowe),  roboty w zakresie instalowania drogowego osprzętu oświetleniowego. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. 14. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika w szerokości ułatwiającej poruszanie się osobom niepełnosprawnym (szerokość chodnika na przeważającym odcinku w granicach wynosi 1,50-2,00 m, oraz na końcu wynosi 2,50m). Przewiduje się także, obniżenie krawężników o 8cm na zaprojektowanym chodniku, w celu ułatwienia przejścia pieszych, w tym o ograniczonej swobodzie ruchu. 15. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2021.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach