Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 523 483, , fax. 768 523 478
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wojska Polskiego 10
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 768 523 483, , fax. 768 523 478
REGON: 39027809000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Marynarska i Asnyka w Legnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Podstawowy zakres zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Marynarska i Asnyka w Legnicy- (ciąg drogi powiatowej nr 2166 D) polega na wymianie istniejącej warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, bez ingerencji w istniejącą podbudowę z kamiennej kostki rzędowej 18/20 cm, mieszanki betonowej lub z kruszywa kamiennego. Wymianie podlega wyłącznie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z warstwą wiążącą i wzmocnieniem podbudowy siatką wzmacniającą polipropylenową ułożonej na bitumicznej warstwie wyrównawczej. Zakres przebudowy obejmuje: - wymianę warstw bitumicznych jezdni ulicy Asnyka i Marynarskiej wraz z regulacją krawężników kamiennych oraz wymianą krawężników betonowych na wyznaczonych odcinkach. - odbudowę nawierzchni i chodnikowych przy regulowanych krawężnikach, regulację wysokościową skrzynek ulicznych , studzienek dla włazów, wpustów, studni telekomunikacyjnych itp. - wykonanie oznakowania poziomego oraz oznakowania pionowego związanego z organizacją ruchu drogowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru z wyszczególnieniem cen jednostkowych. 4) dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności kierowanie robotami budowlanymi - załączyć uprawnienia budowlane w specjalności drogowej kierownika budowy, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz oświadczenie, że wskazana osoba jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. 6)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 7) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg warunku rozdz. V 1. c). 8) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkiem rozdz. III 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2020-08-04 - „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2020-06-25