Przetargi.pl
„Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie realizacja robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu” w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dot. dokumentacji projektowej obejmuje: 2.1. sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej - projekt budowlany, wykonawczy, przedmiary, kosztorysy, STWiORB, decyzje administracyjne. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 2.2. sporządzenie planu BIOZ 3. Zakres przedmiotu zamówienia dot. robót budowlanych dla Posterunku Policji obejmuje m.in.: 3.1. Wykonanie elewacji 3.2. Naprawa pokrycia dachowego 3.3. Częściową rozbiórkę ścian działowych i postawienie nowych 3.4. Wykonanie instalacji elektrycznej, grzewczej, sanitarną 3.5. Ochrona przeciwpożarowa 3.6. Instalacje niskoprądowe 3.7. System kontroli dostępu 3.8. System Sygnalizacji Włamania i Napadu 3.9.Instalacja domofonowa 3.10. Wykończenie obiektu 3.11.Wiata garażowa 3.12. Ogrodzenie 3.13. Inwentaryzacja powykonawcza 3.14. Obsługa geodezyjna 4. Zakres przedmiotu zamówienia dot. robót budowlanych dla Ochotniczej Straży Pożarnej obejmuje m.in.: 4.1. Wykonanie elewacji 4.2. Naprawa pokrycia dachowego 4.3. Częściową rozbiórkę ścian działowych i remont pozostałych pomieszczeń 4.4. Wykonanie instalacji elektrycznej, grzewczej, sanitarną 4.5. Ochrona przeciwpożarowa 4.6. Instalacje słaboprądowe 4.7. System Sygnalizacji Włamania i Napadu 4.9.Instalacja domofonowa 4.10. Wykończenie obiektu 4.11.Wiata garażowa 4.12. Ogrodzenie 4.13 Inwentaryzacja powykonawcza 4.14. Obsługa geodezyjna 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno- Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ 6. Jeżeli w Programie Funkcjonalno – Użytkowym powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 7. Nazwy i kody dotyczące opisujące przedmiot zamówienia (CPV): CPV - 45000000-8 Roboty przygotowawcze CPV - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. CPV - 45100000-8 Roboty pomiarowe CPV - 45262500-6 Roboty murarskie. CPV - 45262410-8 Wznoszenie konstrukcji betonowych. CPV - 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych. CPV - 45262410-8 Wznoszenie konstrukcji budynków CPV - 45320000-6 Roboty izolacyjne. CPV - 45321000-3 Izolacja cieplna. CPV - 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. CPV - 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg. CPV - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. CPV - 45442100-8 Roboty malarskie. CPV - 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań. CPV - 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie placów i chodników. CPV - 45422000-1 Roboty ciesielskie. CPV – 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne CPV – 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV – 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 8. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 6 do SIWZ. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych; 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 7 do SIWZ. 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XI pkt 2 SIWZ, na cały okres związania ofertą. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070, z zaznaczeniem: „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeby Posterunku Policji i Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj” - kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe za skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 8. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 7 niniejszego rozdziału SIWZ: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach