Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg gminnych i dróg wewnętrznych o łącznej długości 2,23km w miejscowości Świdnik Duży Drugi

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2011-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg gminnych i dróg wewnętrznych o łącznej długości 2,23km w miejscowości Świdnik Duży Drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg gminnych i dróg wewnętrznych o łącznej długości 2,23km w miejscowości Świdnik Duży Drugi. Przebudowa drogi polega na wykonaniu podbudowy oraz asfaltowej warstwy ścieralnej na istniejącej drodze utwardzonej tłuczniem. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    1. Przekrój drogi:
       - szerokość jezdni asfaltowej 4m (3m na odcinku 282m)
       - obustronne pobocza utwardzone kruszywem łamanym łącznej szer. 1,0 m
       - długości przebudowywanego ciągu dróg 2230m (w tym odcinek 282m o szerokości jezdni 3m i bez poboczy)
    2. Profil konstrukcyjny jezdni:
       - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15cm (w tym doziarnienie piaskiem gr. 7cm)
       - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 16cm
       - warstwa ścieralna asfaltowa gr.6 cm
    3. Przybliżone ilości robót:
       - roboty pomiarowe - 2,23km
       - karczowanie krzaków - 0,1ha
       - usunięcie warstwy humusu o grubości do 15cm - 11643m2
       - wykonanie wykopów z transportem urobku do 1km na nasyp - 158m3
       - wykonanie wykopów na odkład wraz transportem - 1537m3
       - wykonanie nasypów - 158m3
       - plantowanie skarp i korony nasypów - 2991m2
       - założenie rur osłonowych dwudzielnych śr. 110 mm na kablu energet. i telekom. - 55m
       - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 4 szt.
       - wykonanie koryta drogi - 11259m2
       - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa grubości 15cm, bezpośrednio w korycie drogi, (w tym odziarnienie podłoża piaskiem o gr. 7cm) - 9926m2
       - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm o gr. 16cm - 9115m2
       - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 6cm - 8719m2
       - humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw przy grubości humusu 5cm - 2997m2
       - uzupełnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5mm o gr. 15cm - 3536m2
    4. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt usunąć i zagospodarować nadmiary ziemi.
    5. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, uiszczenie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    6. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 36 miesięcy.
    7. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:  
        30 000zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa dróg Świdnik Duży Drugi.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach