Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg powiatowych Zawiercia poprawą dostępności do drogi krajowej 78

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710710-2 w. 315 , fax. 032 6721971
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710710-2 w. 315, fax. 032 6721971
    REGON: 27628473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg powiatowych Zawiercia poprawą dostępności do drogi krajowej 78
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w skład zadania pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych Zawiercia poprawą dostępności do drogi krajowej 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VII Transport. Działanie 7.1 Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej. Poddziałanie 7.1.1. Modernizacja i rozbudowa kluczowych elementów sieci drogowej nr projektu - 468 (za wyjątkiem Działania 1.2 Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznego- przedsiębiorstwa; Poddziałania 3.2.1. Infrastruktura okołoturystyczna - przedsiębiorstwa), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Przewidziany do przebudowy odcinek ciągu dróg powiatowych przebiega od Zawiercia Centrum (km 0+00) poprzez Blanowice, Piecki, Skarżyce, Lgotę Murowaną do skrzyżowania z DK 78 (km 14,4 + 91,43). Projektowana przebudowa zasadniczo nie wykracza poza teren istniejącego pasa drogowego. Wyjątek stanowią fragmenty przebudowy skrzyżowań w miejscach budowy rond. W stanie istniejącym drogi powiatowe szerokości jezdni zmienne od 12,0 m (ul. Sikorskiego) do 5,0 m - na odcinkach poza granicami miasta (z poszerzeniami na łukach) i dwustronnymi nieregularnymi poboczami. Istniejące skrzyżowania ulic funkcjonują jako skrzyżowania zwykłe poza skrzyżowaniem ulic Blanowskiej i Piłsudskiego, gdzie zastosowana jest sygnalizacja świetlna oraz w rejonie ulic Sikorskiego-Dmowskiego, dworca PKP, skrzyżowania ulic Blanowskiej z Zaparkową, gdzie mają miejsce zastosowane wyspy rozdzielające. Na całym odcinku drogi posiadają jezdnie o nawierzchni asfaltobetonowej. Zakres robót do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: 1. RONDO NR 1 Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 4.000,0 m2 - powierzchnia z kostki kamiennej wysokości 9-11 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 93,0 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 330,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane 20x30 cm - 893,0 m - obrzeża betonowe wibroprasowane 30x8 cm - 151,0 m 2. RONDO NR 2 Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 2.370,0 m2 - powierzchnia z kostki kamiennej wysokości 9-11 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 237,0 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 1.050,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane 20x30 cm - 730,0 m - obrzeża betonowe wibroprasowane 30x8 cm - 243,0 m 3. RONDO NR 3 Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 1.216,0 m2 - powierzchnia z kostki kamiennej wysokości 9-11 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 151,0 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 410,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane 20x30 cm - 326,0 m - obrzeża betonowe wibroprasowane 30x8 cm - 205,0 m 4. ETAP NR I (OD DK 78 DO KM 6,7+28,07) Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 4 cm - 44.563,0 m2 - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 3.691,0 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 17.812,0 m2 - powierzchnia zjazdów z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 2.078,0 m2 - powierzchnia poboczy z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 4.775,0 m2 - powierzchnia poboczy żużlowych grubości 10 cm - 4.290,0 m2 - ścieki uliczne z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm - 1.340,0 m - ścieki uliczne prefabrykowane - 302,0 m - krawężniki betonowe, wibroprasowane 15x30 cm - 3.545,0 m - krawężniki betonowe, wibroprasowane 20x30 cm - 4.338,0 m - obrzeża betonowe wibroprasowane 20x6 cm - 9.492,0 m - przepusty z rur betonowych fi 40 - 69,0 m - przepusty z rur betonowych fi 60 - 52,5 m 5. ETAP NR II (OD KM 6,7+28,07 DO KM 9,7+60,57) Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 4 cm - 16.053,0 m2 - powierzchnia poboczy z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 616,0 m2 - powierzchnia poboczy żużlowych grubości 10 cm - 4.331,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane 15x30 cm - 164,0 m 6. ETAP NR III (OD KM 9,7+60,57 DO KM 14,4+91,43) Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 4 cm - 23.482,0 m2 - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie (warstwa ścieralna) grubości 5 cm - 1.679,0 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 473,0 m2 - powierzchnia zjazdów z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 53,0 m2 - powierzchnia poboczy żużlowych grubości 10 cm - 6.805,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane 15x30 cm - 350,0 m - obrzeża betonowe wibroprasowane 20x6 cm - 315,0 m 7. BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. PRZYJAŹNI W BLANOWICACH (ODCINEK OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ BLANOWSKĄ I WYSPIAŃSKIEGO DO KOŚCIOŁA - STRONA LEWA) Rodzaj robót do wykonania: - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej-627,0 m - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 654,7 m2 - powierzchnia zjazdów z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 108,0 m2 - powierzchnia chodników z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 19,60 m2 - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej - 517,0 m - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard - 37,5 m2 - ścieki z elementów betonowych grubości 20 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 38 m - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe - 3 szt. - studnie rewizyjne - 5 szt. 8. PRZEBUDOWA UL. BLANOWSKIEJ W ZAWIERCIU (BUDOWA CHODNIKA NA ODCINKU OD BUDYNKU NR 167 DO SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ MODRĄ) Rodzaj robót do wykonania: - powierzchnia chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 466,0 m2 - powierzchnia wjazdów z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 272,0 m2 - krawężniki betonowe, wibroprasowane - 294,0 m - obrzeża betonowe 8x30 cm - 358,0 m - kanał deszczowy z rur PCV-U S (SDR 34) fi 315/9,2 mm - 208,0 m - przykanaliki z rur PCV-U S (SDR 34) fi 200/5,9 mm - 19,0 m - studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1000 mm łączone na uszczelki, z podstawą prefabrykowaną , płytą pokrywową, pierścieniem odciążającym, włazem żeliwnym - 6,0 szt - wpust uliczny z osadnikiem fi 500 mm - 3,0 szt Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zawierają przedmiary robót (kosztorysy ślepe), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/00) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ ) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia zawodowe. W celu potwierdzenia wymagań, Wykonawca powinien przedstawić kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi: a) kierownik budowy -uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń - 1 osoba b) kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne - 1 osoba c) kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje w zakresie sieci kanalizacyjnych - 1 osoba wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane z należytą starannością. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 15.000.000,00 zł brutto, zawierającą w swoim zakresie budowę ronda (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ) 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powinien udokumentować posiadanie co najmniej: - walec wibracyjny 8 -10T - 2 sztuki - walec statyczny - 3 sztuki - skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 sztuka - samochody samowyładowcze - 8 sztuk - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 sztuka - rozkładarka mas bitumicznych - 1 sztuka - frezarka - 1 sztuka - wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji -wytwórnia własna lub podpisana umowa z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia (UWAGA! Masa bitumiczna po wyjściu z otaczarni musi być dostarczona i wbudowana w ciągu 2 godzin) 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 000 000,00 zł; 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 10 000.000,00zł. 11. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ ( Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach