Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej wraz z bieżnią przy Szkole Podstawowej w Bargłówce

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej wraz z bieżnią przy Szkole Podstawowej w Bargłówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej wraz z bieżnią przy Szkole Podstawowej w Bargłówce Zakres robót obejmuje: 1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24,50 x 44,00 m, w skład którego wchodzą: - boisko do piłki ręcznej w nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 22,00 x 44,00 m o polu gry 20,00 x 40,00 m. - 2 boiska do koszykówki (wpisane w boisko do piłki ręcznej) w nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 17,00 x 24,50 m każde, pola gry 15,00 x 22,50 m. - 2 boiska do siatkówki (wpisane w boisko do koszykówki) w nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 13,00 x 24,00 m każde, pola gry 9,00 x 18,00 m. Boisko wykonane na podbudowie z tłucznia (wg projektu budowlanego). 2.Bieżnia prosta do biegów na 60,00 m w nawierzchni poliuretanowej, na podbudowie z betonu jamistego (warstwy wg projektu). 3.Piłkochwyt od strony północnej z siatki polipropylenowej o wysokości 6,00 m. 4.Rowy odwadniające o szerokości 0,60 m i głębokości 1,00 m wzdłuż krótszego boku boiska do piłki ręcznej oraz w poprzek bieżni, w rozstawie co 8,00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN ( pięć tysięcy złotych). w formie określonej przez SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: -Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie budowy boisk o sztucznej nawierzchni. -Wskazane jest, aby Wykonawca realizujący zadanie wykazał się doświadczeniem w wykonywaniu nawierzchni poliuretanowych (warstwa ścieralna) w łączonej kolorystyce (tzn. wykonał nawierzchnię w systemie o co najmniej dwóch kolorach). Doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni syntetycznych wykonawca powinien potwierdzić referencjami. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , O aktualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji. 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - (załącznik nr 2), 3)oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 3), 4)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, (załącznik nr 5), 6)uprawnienia zawodowe i aktualnie obowiązujące zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7)parafowany wzór umowy - (załącznik nr 6), Dokumenty wymienione w punkcie V mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach