Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG GMINNYCH UL. AKACJOWA DZ. NR 178/3 DR I UL PRZEDSZKOLAKÓW DZ. NR 158 DR W GRYFOWIE ŚLĄSKIM W KM 0+000-0+500 [POWÓDŹ LIPIEC 2012 R.]

Gmina Gryfów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 813 552
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfów Śląski
    Rynek 1
    59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 757 813 552
    REGON: 0212013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG GMINNYCH UL. AKACJOWA DZ. NR 178/3 DR I UL PRZEDSZKOLAKÓW DZ. NR 158 DR W GRYFOWIE ŚLĄSKIM W KM 0+000-0+500 [POWÓDŹ LIPIEC 2012 R.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie drogi gminnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymianą sieci wodociągowej ul. Akacjowa i ul. Przedszkolaków w Gryfowie Śląskim. Przedmiot zamówienia obejmuje: Branża drogowa Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni - rozbiórorka nawierzchni i chodników Roboty ziemne Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego Wykonanie wjazdów i chodników z kostki betonowej brukowej Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego Wykonanie krawężników betonowych Roboty wykończeniowe Kanalizacja deszczowa Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Roboty instalacyjne - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych - wykonanie kanałów z rur PCV - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych - wykonanie studni ściekowych Kanalizacja sanitarna - wykonanie kanałów z rur PCV - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych Sieć wodociągowa - montaż rurociągów z rur polietylenowych. - montaż Zasuw typu"E" - podłączenie instalacji do sieci wodociągowej – nasady rurowe na istniejących rurociągach Powierzchnie i długości projektowane: - długość odcinka – 500 m, - krawżnik drogowy 15x30 – 753 mb, - krawężnik zatopiony 15x22 – 215 mb, - powierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej z wjazdami z kostki czerwonej grub. 8 cm– 1492 m2, - jezdnia bitumiczna 2943 m2, - łączna długość odcinka kanalizacji deszczowej 572,8m, - łączna długość odcinka kanalizacji sanitarnej 494m, - łączna długość odcinka sieci wodociągowej 589,0m. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Opis projektu tablicy znajduje się w dołączonych do SIWZ załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium zostało ustalone w wysokości : 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy zł 0/100) 2. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 13.10.2017 roku do godziny 12:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie zamawiającego do dnia 13.10.2017 roku do godziny 12:00. 4. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności: a) Nazwę i adres Gwaranta b) Nazwę i adres Zleceniodawcy c) Nazwę i adres Beneficjenta d) Nazwę i numer postępowania przetargowego e) Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach