Przetargi.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych na osiedlu mieszkalnym po byłym PGR w miejscowości Grądki, gmina Godkowo

Gmina Godkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-407 Godkowo, Godkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 249 72 10 , fax. 55 249 72 57
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godkowo
    Godkowo 14
    14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 249 72 10, fax. 55 249 72 57
    REGON: 17074806300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.godkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów komunikacyjnych na osiedlu mieszkalnym po byłym PGR w miejscowości Grądki, gmina Godkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych, zlokalizowanych w granicach działek nr 6/47, 6/56 i 6/57 w miejscowości Grądki, gmina Godkowo.Poprawa stanu technicznego drogi wewnętrznej (odcinki A-B, B-C, B-D) polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej z płyt sześciokątnych na nawierzchnię betonową z kostki brukowej betonowej. Odcinek A-B zostanie ograniczony krawężnikiem drogowym wystającym. Wymieniony zostanie także chodnik z obu stron drogi. Do każdego budynku zostanie wykonany zjazd z kostki brukowej barwionej. Zjazd z drogi będzie dochodził do linii rozgraniczającej działkę zabudowaną i pas drogi. Jezdnia będzie miała szerokość 3,50 m. Chodnik szerokości 1,0 m wykonany zostanie z płyt betonowych 50x50x7 cm z betonu wibroprasowanego wykończony zasypką cementowo - piaskową. Odcinki B-C i B-D wykonane zostaną z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm ułożonej między wtopionymi krawężnikami drogowymi 15x30 cm. Całość zostanie ułożona w korycie na warstwie podbudowy z pospółki 25 cm, warstwie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.10 cm, podsypce piaskowo – cementowej gr. 5 cm. UWAGA: W celu prawidłowego sporządzenia oferty, oferent powinien dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z przedmiotem zamówienia opisane w umowie oraz w SIWZ, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, - Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, dotyczą czynności wykonywania prac drogowych. c) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt a i b, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób na umowę o pracę Zamawiający nalicza kary umowne, których wysokość została określona we wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach