Przetargi.pl
„Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I” w ramach inwestycji pn. „Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych”

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I” w ramach inwestycji pn. „Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: „Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I” w ramach inwestycji pn. „Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych”. 2. W ramach remontu zostaną obniżone chodniki wzdłuż ul. Kościuszki w miejscach istniejących ośmiu przejść dla pieszych w celu dostosowania ich do osób niepełnosprawnych. Dokładną lokalizację miejsc do przebudowy określa mapa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie, której koszt ponosi Oferent. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż przedmiary nie stanowią samoistnej podstawy wyceny, są jedynie pomocnicze. 4. W ramach zadania w miejscach istniejących ośmiu przejść dla pieszych należy: 1) wykonać rozbiórkę kostki brukowej, obrzeży, a także krawężnika oddzielającego chodnik od nawierzchni drogi, 2) w niezbędnym zakresie wykonać koryta pod przebudowę chodnika o głębokości ok. 20 cm, 3) wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm niesortowanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm, 4) wykonać podsypkę cementowo-piaskową w proporcjach 1:3 o grubości 10 cm, 5) wykonać regulację trzech istniejących studni telekomunikacyjnych położonych w chodniku przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki z ul. Kamienną, przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki z ul. Słoneczną, oraz przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki z ul. Szkolną. 6) ułożyć rozbiórkowe lub nowe krawężniki kamienne na ławie betonowej z oporem, 7) ułożyć nowe obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem w miejscach w których występowały, 8) ułożyć płytkę betonową z wypustkami typu „Stop” o wymiarach min. 35cm x 35 cm, o grubości min 6 cm, 9) ułożyć rozbiórkową kostkę betonową typu „polbruk” o grubości 6 cm. 5. Chodnik w miejscach przejść dla pieszych należy obniżyć do poziomu jezdni. 6. Ponadto w zakres zadania wchodzi regulacja wszystkich kolidujących studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. 7. Remontowana nawierzchnia przy przejściach dla pieszych musi posiadać 2% spadek do jezdni, umożliwiający spływ wód opadowych. 8. Istniejące nawierzchnie chodników oraz krawężniki, które nie zostaną wykorzystane podczas przebudowy, zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 3 km. 9. Materiał pozostający w dobrym stanie musi zostać złożony na paletach. W obszarze występowania infrastruktury technicznej, roboty ziemne należy prowadzić ręcznie. 10. W przypadku odkrycia kabli należy je zabezpieczyć rurami dwudzielnymi typu AROT. 11. Ponadto Zamawiający zaleca aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 12. Obowiązki związane z zatrudnieniem: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późniejszymi zmianami). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac rozbiórkowych i brukarskich. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 4) Szczegółowy opis sposobu weryfikacji zatrudnienia pracowników został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązanie w formie oryginału należy przedłożyć wraz z ofertą). Skuteczne udostępnienie potencjału w postaci doświadczenia w zakresie robót budowlanych będzie wymagało faktycznej realizacji prac przez podmiot udostępniający potencjał. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne o których mowa w niniejszej SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 punkt 1) niniejszej SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 punkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach