Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: Utworzenie Klubu „Senior+" w Nowej Kaletce.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: Utworzenie Klubu „Senior+" w Nowej Kaletce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie remontu istniejących pomieszczeń lokalu położonego na parterze budynku w Nowej Kaletce nr 26, dz. nr 105/9 w obr. 0015 Nowa Kaletka, gm. Purda, na Klub Seniora z przystosowaniem pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych. 2. Projekty budowlane i wykonawcze dla poszczególnych branż budowlanych (zawierających informacje BIOZ). - Projekty budowlane i wykonawcze winny zawierać : - szczegółowe dyspozycje dotyczące rozwiązań materiałowych, - rysunki i opisy techniczne, Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami); - Uzyskanie dla opracowanego projektu stosownych uzgodnień i pozwoleń, zgodnie z przepisami prawa, m.in. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2019 r., 1186 t.j.); Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2018 r.2067 t.j.). - Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, w miejscu ustalonej lokalizacji Klubu Seniora 3. W zakresie zadania przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych i uzyskanie efektu końcowego: - Remont pomieszczenia ogólnodostępnego i klubowego oraz wykonanie aneksu kuchennego w tym m.in.: prace remontowe, wykonanie izolacji podłogowych i podłogi przy aneksie, prace tynkarskie i malarskie, montaż płyt gipsowo – kartonowych i inne; - Wykonanie łazienki (damska i męska) wraz z białym montażem i remont korytarza w tym m.in.: prace rozbiórkowe, wykonanie posadzek, prace tynkarskie i malarskie, instalacje sanitarne i elektryczne, prace wykończeniowe, remont kanalizacji; - Schody i podjazd: dostosowanie wysokości schodów dla osób starszych oraz budowa/zakup podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami; - Remont dachu w tym m.in.: prace rozbiórkowe, wzmocnienie, przełożenie dachówki (zakłada się 75% odzyskania dachówki z istniejącej, pozostałą część należy uzupełnić), montaż rynien, wiatrownic; - Przebudowa komina na całej jego wysokości (montaż wkładu kwaso - żaroodpornego); - Zakup i montaż wyposażenia dostosowanego dla osób starszych w tym: wyposażenie łazienek (biały montaż, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), - Remont instalacji sanitarnej z wymianą pionów i poziomów wod.-kan. - Remont instalacji elektrycznej z wymianą opraw oświetleniowych, na oprawy typu LED, wymianą włączników i gniazd wtykowych; 4. Roboty budowane należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie odpowiednio: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 poz. 310 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: "Wadium w postępowaniu pn.: Utworzenie Klubu „Senior+" w Nowej Kaletce – ZP.271.27.2019. 5. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert)'. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach