Przetargi.pl
Przebudowa chodnika zlokalizowanego w Gminie Grodzisk Mazowiecki wzdłuż ul. Żyrardowskiej (droga wojewódzka nr 579) na odcinku od km 39+520 - skrzyżowanie z ul. Wólczyńską do km 40+130 skrzyżowanie z ul. Chełmońskiego, po stronie lewej

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika zlokalizowanego w Gminie Grodzisk Mazowiecki wzdłuż ul. Żyrardowskiej (droga wojewódzka nr 579) na odcinku od km 39+520 - skrzyżowanie z ul. Wólczyńską do km 40+130 skrzyżowanie z ul. Chełmońskiego, po stronie lewej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodnika zlokalizowanego w Gminie Grodzisk Mazowiecki wzdłuż ul. Żyrardowskiej (droga wojewódzka nr 579) na odcinku od km 39+520 - skrzyżowanie z ul. Wólczyńską do km 40+130 skrzyżowanie z ul. Chełmońskiego, po stronie lewej. Istniejący chodnik stanowiący połączenie ulic Chełmońskiego i Wólczyńskiej w Grodzisku Mazowieckim wykonany jest z płyt betonowych 50x50 cm Przewidziany zamówieniem zakres prac obejmuje: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Niezbędna obsługa geodezyjna w zakresie robót pomiarowych - kpl. b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji odbiorowej - kpl. c) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zgodnie z nim oznakowanie robót, obsługę geodezyjną - kpl. d) rozbiórkę istniejącego chodnika z płyt betonowych chodnikowych 50x50 cm, rozbiórkę wjazdów bramowych z kostki betonowej. rozbiórkę obrzeży betonowych. Wywiezienie materiału z rozbiórki na odległość do 4 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem - 1200 m2 e) wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika i zjazdów na średnią głębokość około 22 cm wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych ( z wywozem nadmiaru gruntu na legalne składowisko dostępne dla Wykonawcy) - 1200 m f) podbudowa grubości 15 cm po zagęszczeniu z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o RM = 5,0 MPa (pod chodnikiem) - 1000 m2 g) podbudowa grubości 20 cm po zagęszczeniu z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o RM = 5,0 MPa (pod zjazdami) - 200 m2 h) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm - 1000 m2 i) wykonanie nawierzchni chodnika w rejonie przejść dla pieszych z płyt betonowych rozpoznawalnych dla niewidomych w wymiarach co najmniej 35x35 cm i grubości min. 4 cm. Płyty powinny mieć na górnej krawędzi guzki o średnicy około 20 mm, wysokości około 6 mm, płyty powinny być barwione na kolor odróżniający się od koloru chodnika (np. żółty lub pomarańczowy) - 12,0 m2 j) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm - 200,0 m2 k) wykonanie obrzeży betonowych 30 cm x 8 cm cm na ławie z oporem z betonu C 12/15 - 800,0 mb l) wymiana odcinków istniejącego krawężnika betonowego 20 cm x 30 cm, na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15 wraz z ewentualnym uzupełnieniem braków pomiędzy nawierzchnią drogi a krawężnikiem asfaltem grysowym i uszczelnieniem bigumą - 250,0 mb m) wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych (w przypadku konieczności zastosować pierścień dystansyjny) - 2 szt. n) regulacja pionowa zaworów wodociągowych/gazowych - 2 szt. o) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 20 szt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w tabeli kosztowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:2 000,00 PLN Słownie: dwa tysiące złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach