Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m. Chinów

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m. Chinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje wykonanie: ? odcinka drogi gminnej w m. Chinów jako jednojezdniowej, dwukierunkowej o szerokości pasa ruchu 2,75m, ? poboczy, ? przestawienie słupów oświetleniowych, ? przepustów, ? zjazdów. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze (usunięcie drzew i krzewów oraz ich wywóz wraz z innymi materiałami pochodzącymi z budowy wraz z ich utylizacją ), - roboty ziemne, - wykonanie nawierzchni (warstwy odcinającej, podbudów, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni asfaltem, warstwy ścieralnej), - przestawienie istniejących słupów oświetleniowych - 4 szt, - wykonanie 3 przepustów rurowych ? 40, - wykonanie i odtworzenie rowu odwadniającego - 320 mb, - wykonanie zjazdów; ? 3 o nawierzchni z kruszywa łamanego, ? 5 o nawierzchni gruntowej, - utwardzenie poboczy, - wykonanie robót pomocniczych, w tym: ? opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnym z przepisami , ? zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci (w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie), ? roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci, ? przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń, ? wywózka materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, ? wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, ? przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, w tym ogrodzeń (ich zabezpieczenie, naprawa), - wymagane przez obowiązujące przepisy próby, badania, pomiary przebudowanych i remontowanych sieci oraz urządzeń, - kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym: - prace przygotowawcze / pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych /, - prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy - wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie w terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy potwierdzonego wpisem w dzienniku budowy przebiegu lokalizacji obiektu w szczególności: ¨ główne osie obiektu, ¨ charakterystyczne punkty, ¨ stałe punkty wysokościowe, ¨ brakujące uzupełnienia geodezyjne, - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i odbiorach robót, w tym częściowych, końcowym, gwarancyjnych i pogwarancajnych, - bieżąca obsługa geodezyjna budowy, na każde żądanie Wykonawcy robót - pomiary realizacyjne /w tym grubości poszczególnych warstw dla robót drogowych/, bilansy robót ziemnych, - na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, w tym przemieszczeń i odkształceń obiektów w terminach uzgodnionych z wykonawcą, - potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wykonania czynności geodezyjnych, - przekazanie kopii szkiców tyczenia i kontroli położenia elementów inwestycji, zawierające dane geodezyjne umożliwiające wznowienie lub kontrolę wyznaczenia - Zamawiającemu, Wykonawcy i Inspektorowi Nadzoru, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, wraz z podziałem szczegółowym na rodzaj robót, średnice i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru, - powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień odbioru zadania, - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z danymi dot. ilości robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice, - współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego w tym z wykonawcą w zakresie przygotowania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dla zadania , - wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych, - dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: 1 robotę budowlaną, o wartości łącznej brutto co najmniej 80000,00 zł PLN (słownie PLN: osiemdziesiąt tysięcy zł ) której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały opinię stwierdzającą, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga klasy: lokalna i dojazdowa oraz droga wewnętrzna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach