Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CHODNIKA W DOMANICACH I DOMANICACH KOLONII

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-113 Domanice, Domanice 52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312982 , fax. 025 6312982
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Domanice 52 52
    08-113 Domanice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312982, fax. 025 6312982
    REGON: 71000394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CHODNIKA W DOMANICACH I DOMANICACH KOLONII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Budowa chodnika z kostki brukowej grub. 6 cm - 2809,25m2 2.Budowa nawierzchni z kostki brukowej grub. 8cm - 1309,80m2 3.Rozbiórka chodnika betonowego i asfaltowego 4.Krawężniki betonowe Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść najpóżniej do wyznaczonego terminu skladania ofert.Szczegóły w punkcie VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności,jeżli ustawy nakładają taki obowiązek 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU NASTĄPI NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCÓW DOKUMENTÓW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dkumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienie do działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp składa następujące dokumenty; 1.Odpis z rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pelnomocnictw osób sładających ofertę 3.Zaświadczenie z KRUS lub ZUS o niezaleganiu z podatkami, opłatami, składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał prawem odroczenie,rozlożenie na raty, umorzenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja z KRK w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ,9 wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert. 0swiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 pzp. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/Wykaz wtykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia . W szczegółności Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał conajmniej 3 roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamwienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 3Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy zlożyć następujace dokumenty; 1. Informacja banku lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowch lub zdolność kredytowa Wykonawcy o wartości sześciocyfrowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice .i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach