Gmina Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4162011 , fax. 091 4162702
- Data zamieszczenia: 2011-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
ul. 1 Maja 16 16
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4162011, fax. 091 4162702
REGON: 81168455100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 31 ul. Flisacza w Gryfinie od km 18+396 do km 18+719 - ETAP I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 31 ul. Flisacza w Gryfinie od km 18+396 do km 18+719, remont zatoki autobusowej, remont istniejących chodników, wymiana krawężników, dowiązanie kabla oświetlenia ulicznego do istniejącej latarni; 1. Projektowane parametry techniczne; - szerokość zatoki autobusowe - 3,20 m (zgodnie ze stanem istniejącym), - szerokość zjazdów publicznych - 5,0 m i 5,50 m, - szerokość zjazdów indywidualnych - 3,50 m i 4,00 m, - szerokość chodnika w ciągu drogi krajowej - 2,00 m, - szerokość peronu zatoki autobusowej - 2,50 m, 2. Rozwiązanie sytuacyjne; Roboty w pasie drogowym drogi krajowej będą polegały na remoncie chodnika biegnącego w ciągu drogi krajowej nr 31, remoncie zatoki autobusowej oraz przebudowie zjazdów na drogi dojazdowe oraz zjazdów indywidualnych. Inwestycja porządkuje sprawę skomunikowania wewnętrznego układu drogowego z drogą krajową nr 31. W związku z istniejącym zagospodarowaniem terenu pozostawiono bez zmiany wymiary zatoki autobusowej, usunięto jedynie kolizję klina zatoki ze zjazdem w km 18+675. 3. Rozwiązanie wysokościowe; - km 0+15+551 i km 18+675 zjazdy publiczne na drogi dojazdowe, niweletę dowiązano do rzędnej krawędzi drogi krajowej (wys. krawężnika w ciągu drogi krajowej: h=3cm), - zjazdy indywidualne dowiązać do rzędnych krawędzi drogi krajowej (wys. krawężnika w ciągu drogi krajowej; h=3 cm), - rzędne zatoki dowiązać do krawędzi drogi krajowej nr 31 (spadek poprzeczny 2%, wysokość krawężnika w ciągu krawędzi h=3cm, w ciągu peronu h=12cm), - wysokość krawężnika w ciągu chodnika (wzdłuż drogi krajowej)h=12 cm, - rzędne chodnika i krawężnika dowiązać do krawędzi drogi krajowej nr 31, - regulacja wysokościowa pokryw istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej (do rzędnych projektowych). 4. Szczegóły konstrukcyjne; - Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych i indywidualnych: 8 cm kostka brukowa betonowa, 3 cm podsypka cementowo - piaskowa, 20 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/32 (podbudowa), 20 cm piasek średni, 51 cm (na zjazdach indywidualnych kostka brukowa betonowa kolor antracyt), - Projektowana konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej. 18 cm kostka kamienna, 5 cm podsypka cementowo - piaskowa, 22 cm beton cementowy C16/20, 20 cm kruszywo łamane 0/32, 65 cm (wypełnienie spoin kostki kamiennej zaprawą fugującą na bazie: kruszywa, żywic syntetycznych, katalizatorów chemicznych) - Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika: 8 cm kostka brukowa cementowa, 3 cm podsypka cementowo - piaskowa, 10 cm kruszywo łamane 0/32, 21 cm UWAGA; - krawężnik drogowy obniżony lub wtopiony - betonowy 15x22 cm posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - krawężnik drogowy wystający - betonowy 15x30 cm posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - krawężnik drogowy wystający - betonowy 20x30 cm w ciągu peronu zatoki, posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - obrzeża chodnikowe 8x30 cm, - roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205, - szczegóły konstrukcyjne pokazano w załączniku części rysunkowej, Na podstawie danych geodezyjnych stwierdzono, że w rejonie projektowanych robót znajdują się następujące urządzenia obce: sieć wodociągowa, energetyczna, teletechniczna, kanalizacja deszczowa i sanitarna. W ciągu istniejących kabli przebiegających pod zjazdami należy ułożyć dzielone osłony rurowe ponadto ułożyć osłony rurowe zapasowe. Lokalizacja zgodnie z planem zagospodarowania. Przed rozpoczęciem robót ziemnych wykonawca powinien dokonać rozpoznania dotyczącego aktualności lokalizacji urządzeń podziemnych. Roboty ziemne w pobliżu urządzeń podziemnych prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. 5. Kable należy układać w ziemi na głębokości 0,7 m na 10 cm podsypce z piasku i przykryć taką samą warstwą piasku oraz gruntem rodzimym. W celu zabezpieczenia kabli przed uszkodzeniem, kabel przykryć folią PCV w trwałym kolorze niebieskim. Zasilenie oświetlenia wykonać kablem typu YAKY 4x25 mm2. Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami budowy urządzeń elektrycznych. W granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 31 zaprojektowano dwa odcinki kabla stanowiącego podłączenie do istniejących słupów oświetleniowych. Podłączenia te znajdują się w rejonie zjazdów na drogi dojazdowe. Zjazd w km 18+551 odcinek kabla długości ok. 4m. Zjazd w km 18+675 odcinek kabla długości ok. 3 m. Zamawiający dysponuje pismem wydanym w związku z realizacją inwestycji: Brak sprzeciwu z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie nr I.I-DD-7160/634-1/10 z dnia 30 września 2010 roku na zadanie polegające na przebudowie drogi - przebudowie zjazdów na drogę krajową nr 31, remoncie zatoki autobusowej, remoncie chodników, wymianie krawężników, dowiązaniu kabla oświetlenia ulicznego do istniejących latarni, działka nr 61/1 obręb 3 Gryfino. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót celem uzyskania wszelkich niezbędnych informacji do sporządzenia oferty oraz niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Inwestycja realizowana jest w miejscowości Gryfino w pasie dróg krajowej nr 31 rejon ulica Flisacza.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zł)..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OSI.271.08.2016 Przebudowa drogi powiatowej nr 3504Z (0354Z) na odcinku od ul. Strażackiej do ul. Świerkowej w Mielenku
Dodano: 2016-07-27 - OSI.271.06.2016 Przebudowa ulic na osiedlu w Mielnie - etap II, ul. Róż.
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4323Z Meszne - Łobez na odcinku od km 2 + 440 do km 4 + 925
Dodano: 2016-06-14 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej - ul. Świerczewo w Polanowie
Dodano: 2016-05-06 - Przebudowa ulicy Konwaliowej w Zieleniewie
Dodano: 2016-04-29 - Przebudowa ulicy Malinowej w Zieleniewie
Dodano: 2016-04-22 - Przebudowa ul. Głębokiej w Szczecinie - Etap 1A i Etap 1B
Dodano: 2016-04-01 - Budowa miejsc postojowych przy ul. Rydla w Szczecinie na wysokości dz. Nr 75 obręb 4072 oraz dz. Nr 21 obręb 4073 , po stronie Centrum Kształcenia Sportowego
Dodano: 2016-03-30 - Przebudowa ulicy Promykowej w Niekaninie
Dodano: 2016-03-15 - Przebudowa ulicy Konwaliowej w miejscowości Zieleniewo wraz z budową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2016-03-14