Przetargi.pl
Przebudowa centrum rekreacyjnego w miejscowości Kozłowo

Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne ,,Ziemia Kozłowska" ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, Nidzicka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 6250835
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne ,,Ziemia Kozłowska"
    Nidzicka 31
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 6250835
    REGON: 280329622
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa centrum rekreacyjnego w miejscowości Kozłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Przebudowa centrum rekreacyjnego w miejscowości Kozłowo” Zakres prac w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących nawierzchni płyty boiska dla rekreacji zbiorowej oraz indywidualnej z podziałem na etapy na działce 188/3 obręb Kozłowo. Efektem wykonanych prac w zakresie nawierzchni płyty boiska dla rekreacji zbiorowej oraz indywidualnej będzie zniwelowana nawierzchnia o równej warstwie trawy na całej powierzchni bez zapadlisk oraz ubytków. Pielęgnacja stanu nawierzchni będzie wykonywana przez wykonawcę na bieżąco z uwzględnieniem okresu wegetacji trawy: Etap 1.obejmuje wykonanie prac (w zakresie boiska do rekreacji zbiorowej) : - opracowanie projektu tj. koncepcji realizacji całości prac i uzyskanie zatwierdzenia ich przez Zamawiającego -przygotowanie warstwy wegetacyjnej wraz nawożeniem nawozem mineralnym na powierzchni 8000m2 wraz z niwelacją terenu i naniesieniem spadków - skaryfikacja oraz wertykulacja ( zebranie obumarłych traw) na powierzchni 8000m2 Etap 2.obejmuje wykonanie prac ( w zakresie boiska do rekreacji zbiorowej) : - Wykonanie oprysku na chwasty dwuliścienne na pow. 8000m2 - Wykonanie spulchnienia nawierzchni boiska metodą dekompaktacji na pow. 8000m2 - Wykonanie napowietrzania gleby (aeracji) kółkiem pełnym (z wychyłem) na głębokość 12-16 cm. - Wykonanie włókowania - Wykonanie piaskowania nawierzchni piaskiem płukanym frakcja 0-2mm na pow. 8000m2 - Wykonanie nawożenia nawierzchni na powierzchni 8000m2 - Wykonanie systemu instalacji automatycznego nawadniania murawy na pow. 8000m2- ( opartego na układzie minimum 14 zraszaczy zlokalizowanych poza liniami bocznymi i końcowymi oraz minimum 6 zraszaczach pełno obrotowych zlokalizowanych na płycie boiska (schemat zał. nr.2 do SIWZ). Wykonanie obejmuje montaż kompleksowego systemu nawadniającego m.in. z uwzględniem włączenia do istniejącej sieci wodociągowej montażem zasuwy głównej na włączeniu, możliwością opróżniania instalacji po sezonie, montażem pompy podnoszącej ciśnienie wraz z wykonaniem niezbędnego zasilania elektrycznego oraz systemu sterowania układu nawadniania , prób ciśnieniowych, szczelności i regulacji całego systemu. - Wykonanie i montaż 2 szt. kabin dla 12 zawodników rezerwowych wraz z siedziskami (wykonanie z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej malowanej proszkowo w kolorze niebieskim wraz z siedziskami o wysokości oparcia 230-360 mm w kolorze niebieskim – wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. wraz z demontażem i utylizacją starych kabin. - Zakup i montaż w gotowych tulejach kompletnych 2 bramek aluminiowych do piłki nożnej o wymiarach 7,32m x2.44m ( wraz z siatkami i tulejami oraz słupkami do naciągu siatki) oraz demontaż starych bramek. - Wykonanie i montaż piłkochwytów o wys.5m , dł.36m x2 kpl. z rur stalowych fi 60,3mm x 3mm ocynkowane, malowanych proszkowo w kolorze białym wraz niezbędnymi akcesoriami - siatki polipropylenowe o oczkach 10x10cm w kolorze czerwonym, grubość splotu 4mm. Etap 3.obejmuje wykonanie prac ( w zakresie boiska do rekreacji zbiorowej) : - Usunięcie zanieczyszczeń i szczotkowanie murawy na pow. 8000m2 - Wykonanie dosiewu wgłębnego nasionami trawy profesjonalnej min. 35 g na m2 na pow. 8000 m2 - Wykonanie piaskowania piaskiem płukanym frakcja 0-2 mm w ilości do 60 ton - Wykonanie aeracji liniowej na pow. 8000 m2 - Wyłożenie darni w polach bramkowych na pow. do 120m2 - Wykonanie nawożenia mineralnego na pow. 8000m2 - Wykonanie prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Etap 4.obejmuje wykonanie prac ( w zakresie boiska do rekreacji indywidualnej) : - Wytyczenie nawierzchni boiska na pow. 0,266ha - Usunięcie krzewów , samosiewów i likwidacja chwastów na pow. 0,266ha - Przygotowanie warstwy wegetacyjnej wraz z wymieszaniem z nawozami mineralnymi w ilości 300 kg na pow. 0,266ha - Niwelacja terenu wraz z naniesieniem spadków na pow. 0,266ha - Wykonanie dosiewu wgłębnego nasionami trawy profesjonalnej min. 35 g na m2 na pow. 0,266 ha - wykonanie prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Obowiązkiem wykonawcy będzie opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej uwzględniającej cały zakres wykonanych prac. Dodatkowo Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu ,,Program pielęgnacji murawy”. Dokument ten powinien uwzględniać minimum takie zagadnienia dotyczące utrzymania stanu nawierzchni jak: obciążenie nawierzchni, zalecenia dotyczące koszenia, nawożenia, nawadniania, aktywacji korzeni, wertykulacji, aeracji, piaskowania, ochrony przed chwastami, sposobu renowacji nawierzchni. Wykonawca również uwzględni taki sposób prowadzenia prac który nie będzie zakłócał przeprowadzenia rozgrywek na przedmiotowym obiekcie. Ich terminarz znajduje się na stronie warmińsko – mazurskiego związku piłki nożnej pod adresem www.wmzpn.pl .Z uwagi na to iż drużyna piłkarska bierze udział w barażach o awans z A – klasy do ligi okręgowej konieczne jest uwzględnienie możliwości powyższej zmiany. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż wskazane w SIWZ, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno -eksploatacyjne. 2. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów równoważnych lub zastosowania materiałów niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w dokumentacji budowlanej będzie powodowało odrzucenie oferty. 2.1Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres, co najmniej 36 miesięcy. 2.2Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi, zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 2.3Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 2.4.Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, nowych, nieużywanych ,przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.5.Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart katalogowych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 2.6.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania Zamawiającemu do odbioru roboty zanikowe lub ulegające zakryciu. Nie zgłoszenie ich Zamawiającemu uprawnia go do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7.Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 2.8.Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót (tj. do usunięcia wszelkich nieczystości stałych lub płynnych powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych). 2.9.Wykonawcę zobowiązuje się do zapewnienia dostępu na teren budowy oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie jego realizacji przedstawicielom Zamawiającego. 2.10.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego, który na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł przerwać prace na skutek zastosowania materiałów, które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi w art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Rezygnacja z w/w materiałów powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.11.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze. 2.12.Wszelkie szkody, jakie powstaną w wyniku prowadzonych prac przez Wykonawcę, Wykonawca usunie własnym staraniem i na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). Wykonawca może wnieść wadium w gotówce lub kilku innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium na „Przebudowa centrum rekreacyjnego w miejscowości Kozłowo” UWAGA. Należy dokonać wpłaty na nr rachunku Zamawiającego: 75 8834 1022 2002 0300 4665 0001 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełen wykaz dokumentów znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach