Gmina Kowal ogłasza przetarg
- Adres: 87-820 Kowal, Piwna 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542842252 , fax. 542842363
- Data zamieszczenia: 2024-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowal
Piwna 33
87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542842252, fax. 542842363
REGON: 910866867 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia – przedmiot zamówienia obejmuje:1) roboty demontażowe i rozbiórkowe m.in.:a) demontaż istniejących okien i drzwi,b) wykonanie wyburzeń i z częściowych zamurowań,c) demontaż paneli fotowoltaicznych zlokalizowanych na dachu budynku i ponowny montaż po pokryciu dachu;2) wykonanie przebudowy ściany działowych;3) wykonanie pokrycia dachu i montaż paneli fotowoltaicznych - pokrycie z papy termozgrzewalnej na włókninie poliestrowej, modyfikowanej SBS;4) montaż daszku systemowego;5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;6) montaż tarasu zadaszonego – konstrukcja drewniana, ściany ażurowe z lameli drewnianych, posadowiony na stopach żelbetowych; nawierzchnia tarasu z kostki betonowej gr.6 cm;7) wykonanie placu zabaw i montaż wyposażenia oraz ogrodzenia panelowego o wys. 1,1 m;8) wykonanie terenów utwardzonych oraz schodów terenowych z kostki betonowej gr.6cm ;9) wykonanie docieplenia ścian styropianem;10) roboty instalacyjne;11) roboty elektryczne.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera dokumentacja (stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ), na która składają się:2) Projekt techniczny;3) Projekt architektoniczno-budowlany;4) Projekt zagospodarowania terenu;5) Projekt techniczny – branża elektryczna;6) Projekt techniczny – branża sanitarna;7) Kosztorysy nakładcze: sanitarka, plac zabaw, taras, roboty budowlane wewnętrzne, elektryka;8) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;9) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych;10) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kowalu 54 9557 0006 0014 2494 2000 0010 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginalew postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Kowal, ul. Piwna 33, 87-820 Kowal;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunkuw powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia warunki udziału musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (dwa zamówienia), polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji ,,budynku użyteczności publicznej”, o wartości co najmniej400 000,00 zł brutto każda (słownie: czterysta tysięcy złotych);- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców; także w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu – podmiot udostępniający zasoby musi wykazać zrealizowanie obu wymaganych robót (nie sumuje się doświadczenia);Uwagi:1) pod pojęciem „budynek użyteczności publicznej" Zamawiający rozumie - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.2) przez wykonanie (zrealizowane i zakończenie) należy zrozumieć doprowadzenie, co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;3) przez jedną robotę należy rozumieć robotę budowlaną, zrealizowaną w oparciu o jedną umowę; nie można sumować wartości wykonanych robót - każda z wykazanych robót musi być co najmniej o wartość określonej powyżej.b) dysponuje osobami, którzy zostaną skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w składzie: co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem
Dodano: 2024-07-18 - Remont zabytkowej kuźni w Starogrodzie
Dodano: 2024-07-02 - ,,Remont budynku SP w Małych Łunawach i budynku gospodarczego przy SP w Podwiesku”.
Dodano: 2024-07-02 - Prace budowlane w zabytkowej Parowozowni
Dodano: 2024-06-25 - Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
Dodano: 2024-06-25 - Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim „Maja” w Inowrocławiu
Dodano: 2024-06-20 - Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i przeciwpożarowych
Dodano: 2024-05-15 - „Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż. " w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program - Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.”
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26