Przetargi.pl
„Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Hubala 20ab – część 1”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Hubala 20ab – część 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest: przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego przy ul. Hubala 20ab, w miejscowości Polkowice, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 91/16, obręb 2. obejmująca: a) Przebudowę części budynku mieszkalnego wielorodzinnego – obejmującą swym zakresem roboty branży budowlanej wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, wykonaniem dwóch dźwigów osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, gruntowym wymiennikiem ciepła, instalacją wentylacji, rekuperacją, instalacja fotowoltaiczną. b) Zmianę sposobu użytkowania lokalu handlowego na lokal biurowo-szkoleniowy – polegającą na przebudowie lokalu handlowego w piwnicy z przeznaczeniem na lokal biurowo-szkoleniowy dla 25 osób wraz z niezbędnymi pomieszczeniami. c) Obniżenie poziomu chodnika wraz z obniżeniem wpustu kanalizacji deszczowej. d) Budowę palisady betonowej. e) Zawiadomienie w imieniu Zamawiającego właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przystąpienia do użytkowania (zgodnie z zapisami w decyzji pozwolenia na budowę). W wyniku tego przedsięwzięcia powstanie 50 mieszkań, w tym jedno przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, niestanowiących lokali socjalnych, o łącznej powierzchni użytkowej 2.809,30 m2. Podstawą realizacji robót będą nw. dokumenty: 1.1. Ostateczne decyzje Pozwolenia na budowę: • z dnia 19.08.2014 nr 529.2014 • z dnia 06.04.2017 nr 54.2017 1.2. Dokumentacja techniczna zamierzenia: 1.2.1. Projekt budowlany [Głogów, maj 2014r. – Pracownia Architektoniczna „PROJEKT”, InstalProjekt]: • Tom I Projekt architektoniczno-budowlany: inwentaryzacja, architektura, konstrukcja, • Tom II Projekt instalacji sanitarnych wraz z GWC, • Tom III Projekt instalacji elektrycznych wraz z fotowoltaiką; 1.2.2. Projekt budowlany [Głogów, wrzesień 2014r. – INSTAL PROJEKT Anna Bronakowska – obejmujący instalację zewnętrznych gruntowych wymienników ciepła]; 1.2.3. Projekt budowlany [Głogów, 28 grudnia 2016r. – Pracownia Architektoniczna „PROJEKT” – obejmujący zmiany do projektu podstawowego dla przebudowy budynku wielorodzinnego; zakres opracowania obejmuje ogólną charakterystykę zmian wraz z rysunkami architektoniczno - budowlanymi i konstrukcyjnymi wprowadzonych zmian; opracowanie traktować należy jako załącznik do projektu podstawowego wprowadzający zmiany nieistotne z punktu widzenia pozwolenia na budowę i zapisów Ustawy Prawo Budowlane. 1.3. Opinia geotechniczna pod projektowaną instalację alternatywnego źródła energii [Głogów, maj 2014r.] 1.4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 1.5. Przedmiary szt. 4 [jedynie jako informacja pomocnicza]. Zamawiający informuje, iż na wykonanie przedmiotu umowy otrzymał dofinansowanie z Banku Gospodarstwa Krajowego. Została zawarta umowa nr BS17-03370 z dnia 12.07.2017 r. o udzielenie finansowego wsparcia pomiędzy Gminą Polkowice (jako beneficjentem) a BGK. Przedmiot umowy realizowany będzie przy udziale środków finansowego wsparcia w ramach Programu wsparcia budownictwa socjalnego ze środków Funduszu Dopłat, co wiązać się będzie z koniecznością prowadzenia przez Wykonawcę i Zamawiającego szczegółowej sprawozdawczości i rozliczeń. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 7 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty udzielić gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu kosztorysy ofertowe w wersji papierowej i elektronicznej w formie edytowalnej *.ATH na płycie lub pendrive.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert, to jest do dnia 24.10.2017 r. do godz. 11.00 wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach