Przetargi.pl
Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Przecław

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Przecław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Przecław”, polegającego m.in. na: 1. Opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie części przebudowy istniejących pomieszczeń sanitarno- technicznych w budynku użyteczności publicznej w miejscowości Przecław oraz zagospodarowania przyległego terenu dla potrzeb utworzenia i funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury. Miejsce realizacji inwestycji: Przecław, działki nr ew. 82/2 i 338/2. Obecnie, teren przeznaczony pod inwestycję, jak i budynek używany jest na potrzeby funkcjonowania Gimnazjum Gminy Brzeziny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy, opracowany przez Pracownię Projektową PANORAMA PROJEKT Joanna Leśniewska z siedzibą ul. Wiśniowa 1a, 95-063 Rogów, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) Przebudowa istniejących pomieszczeń sanitarno- technicznych (narożnik zachodnio- północny) w budynku użyteczności publicznej (1 bryła budynku od strony północnej): • Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących pomieszczeń sanitarno- technicznych wraz z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej Prawa Budowlanego, wymaganymi warunkami technicznymi, opiniami, uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymi realizację robót, • Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących pomieszczeń sanitarno- technicznych instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodnej, kanalizacji sanitarnej i cen-tralnego ogrzewania wraz z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy tech-nicznej Prawa Budowlanego, wymaganymi warunkami technicznymi, opiniami, uzgod-nieniami i decyzjami umożliwiającymi realizację robót, • Wykonanie dokumentacji wykonawczej projektowej przebudowy, • Przeprowadzenie procesu budowlanego, postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót, prowadzącego do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji zezwa-lających na realizację inwestycji i oddania do użytku pomieszczeń w budynku, • Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacji sanitarnej i central-nego ogrzewania, • Wykonanie i montaż armatury pomieszczeń sanitarnych i technicznych, • Wykonanie prób i sprawdzeń po zakończeniu realizacji, • Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, b) Zagospodarowanie terenu w obrębie budynku użyteczności publicznej dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury: • Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wraz z obowiązujący-mi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej Prawa Budowlanego, wymaganymi warunkami technicznymi, opiniami, uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymi reali-zację robót, • Wykonanie dokumentacji wykonawczej projektowanego zagospodarowania terenu, • Przeprowadzenie procesu budowlanego, postępowania poprzedzającego rozpoczęcie ro-bót prowadzącego do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji zezwalają-cych na realizację inwestycji i oddania do użytku obiektów, • Wykonanie utwardzenia podestu do organizowania imprez plenerowych wraz z wyko-naniem schodów terenowych, • Wykonanie niwelacji istniejącego terenu i utwardzenia wokół podestu plenerowego, • Wykonanie przedłużenia ciągu pieszo- jezdnego od końca istniejącego utwardzenia do poziomu płyty boiska do piłki nożnej, • Wykonanie oświetlenia podestu plenerowego i terenowych punktów poboru energii elektrycznej wraz z elementami chroniącymi przed mechanicznym uszkodzeniem, • Wykonanie utwardzenia pod dodatkowe miejsca postojowe dla samochodów osobo-wych wzdłuż budynku użyteczności publicznej, w tym miejsc dla osób niepełnospraw-nych, • Dostawę i montaż ogrodzenia wraz z furtką w celu wydzielenia istniejących studzienek systemu rozsączania kanalizacji sanitarnej, • Demontaż i montaż bramy wjazdowej, dwuskrzydłowej, rozwieranej, ręcznej, • Wykonanie prób i sprawdzeń po zakończeniu realizacji, • Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, c) Wykonanie dokumentacji kosztorysowej, d) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, e) Zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta, f) Zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, 4. Warunkiem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę jest przedłożenie do zatwierdzenia i zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 5. Warunkiem rozpoczęcia prac realizacyjnych jest uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, uprawniającej do realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredy-towej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kseroko-pię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczo-ną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywa-jące do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skut-kować odrzuceniem oferty z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu wa-runków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach