Gmina Świecie ogłasza przetarg
- Adres: 86100 Świecie, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 333 23 10 , fax. 52 333 23 51
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 333 23 10, fax. 52 333 23 51
REGON: 52518000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Świeciu – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
w zakresie przebudowy obiektu: roboty rozbiórkowe i demontażowe oraz malarskie; wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki karpiówki; obróbki blacharskie z wymianą rynien i rur spustowych; ocieplenie oraz wymalowanie elewacji; hydrofobizacja i izolacja pionowa; montaż klap dymowych; roboty elektryczne – oświetlenie zewnętrzne i instalacja odgromowa. w zakresie zagospodarowania terenu: budowa chodników, trawników; budowa niezbędnej infrastruktury technicznej; budowa ogrodzeń; montaż małej architektury; odwodnienie liniowe. Szczegółowy opis robót budowlanych dot. przebudowy obiektu według dokumentacji projektowej opracowanej przez: Jagła architekt, ul. Ryszarda Milczewskiego – Bruna 3/3, 86 – 300 Grudziądz; BUD-PROJ Andrzej Czajkowski, ul. Śliwowa 25, 86 – 200 Chełmno, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót UWAGA: Prace ziemne należy wykonać pod nadzorem archeologicznym (strefa „A” i „W” ochrony konserwatorskiej i archeologicznej”). Decyzja nr WZN 151/2016 Kujawsko – Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków. Należy nadzór archeologiczny uwzględnić przy kalkulacjach cenowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11.500,00 zł., słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 marca 2017 r. do godz. 09:00 i winno obejmować okres związania ofertą. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 Nr 0, poz. 359 z późń. zm.). 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. Nr 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem „Wadium na Przebudowa budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Świeciu – etap II”. 8.5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 8.6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.7 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.8 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8.9 Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8.10 W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres zgodnie z treścią § 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 8.11 Odmowa wyrażenia zgody przez wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 8.12 Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 8.13 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 8.14 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.15 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.16 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.17 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8.18 W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11