Urząd Skarbowy w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5650201 do 08 , fax. 082 5643331
- Data zamieszczenia: 2011-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chełmie
ul. Obłońska 20A 20A
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5650201 do 08, fax. 082 5643331
REGON: 11002444900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Chełmie dostosowująca obiekt do wymagań Straży Pożarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Urzędu Skarbowego w Chełmie dostosowująca obiekt do wymagań Straży Pożarnej. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie prac w zakresie: a)roboty rozbiórkowe, b)roboty murowe, c)tynki zwykłe, d)malowanie wewnętrzne, e)dostawa i montaż okien oddymiających, f)dostawa i montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych, g)docieplenie elewacji metodą lekką - mokrą, h)malowanie elewacji, i)dostawa i montaż szafek hydrantowych. 3.Szczegółowy zakres robót określa: a)przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ, b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik Nr 10 doSIWZ, c) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik Nr 11 do SIWZ. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, Prawem budowlanym, kosztorysem ofertowym, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technologicznej oraz ze szczególną starannością dla uzyskania wysokiej jakości robót, b)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., c)właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie prowadzenia robót, d)użycie, w celu wykonania zamówienia, materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Ponadto zabrania się stosowania materiałów oraz wyrobów budowlanych nie odpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz innym wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach m. in. w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), e)posiadanie w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie np.: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru przedmiotu umowy, a na każde żądanie Zamawiającego przekaże do wglądu, f)informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego, g)wykonywanie prac w sposób nie utrudniający funkcjonowania Urzędu. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac również poza godzinami jego funkcjonowania, w tym w dni wolne od pracy. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu materiałów rozbiórkowych, wszelkich śmieci, gruzu, odpadów, opakowań i innych pozostałości po użytych materiałach, h)uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu, na który prowadzone roboty miały wpływ, i)poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia, j)ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie i na zasadach określonych w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa I piętra budynku na działce Nr 147/1 w Zakrzowie na lokale mieszkalne
Dodano: 2016-06-16 - Roboty budowlane polegające na przebudowie części pomieszczeń w budynku nr 78 w Lublinie przy ul. Nowy Świat 40.
Dodano: 2016-05-17 - Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - II etap, znak sprawy: 13/2015/PN
Dodano: 2015-12-22 - Przebudowa i remont Domu Studenta blok A i B oraz tablicy głównej w AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2015-11-03 - Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym na zasilane wyłącznie paliwem ekologicznym (biomasą) pochodzącym z odnawialnych źródeł energii w placówkach oświatowo - wychowawczych na terenie Gminy Milanów.
Dodano: 2015-04-09 - Robota budowlana polegająca na remoncie budynku położonego przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, będącego siedzibą Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Chełmie
Dodano: 2015-03-04 - Przebudowa i remont Domu Studenta AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-12-11 - Przebudowa 2014, ul. Zbożowa 22A
Dodano: 2014-08-14 - Remont remizy strażackiej w Olbięcinie z przeznaczeniem na świetlicę wiejską
Dodano: 2014-06-27 - Przebudowa budynku Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie przy ul. Zbożowej 22A.
Dodano: 2014-06-27