Przetargi.pl
Przebudowa budynku Urzędu Miasta we Włocławku, Zielony Rynek 11/13

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Urzędu Miasta we Włocławku, Zielony Rynek 11/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przebudowę sanitariatów wewnętrznych i szatni przy Sali nr 4 w budynku B U.M., 2.Przebudowę sanitariatów na V piętrze w budynku A U.M., 3.Wymianę stolarki drzwiowej na V piętrze w budynku A U.M., 4.Malowanie pomieszczeń biurowych i korytarza na V piętrze w budynku A U.M., 5.Wygłuszenie szafki sterowniczej wentylacji i klimatyzacji w pok. Nr 4c w budynku B U.M., 6.Demontaż boazerii, obłożenie ścian płytami kartonowo-gipsowymi po zdemontowanej boazerii, malowanie ścian - VI piętro w budynku A U.M.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków o zakresie robót podobnym do przedmiotu zmówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto - każda. 2.Wykonawca powinien się wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno -budowlanej; - instalacyjnej: w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zmawiający rozumie: min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków o zakresie robót podobnym do przedmiotu zmówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto - każda). 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt 3. 5. Wykaz dysponowania odpowiednią kadrą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadająca uprawnienia w specjalnościach: - konstrukcyjno -budowlanej, -instalacyjnej: w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia zawodowe + wpis na listę członków właściwej izby, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118,z późn. zm) 8. Polisę lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach