Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-032 Bydgoszcz, ul. Tadeusza Rejtana 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3397400 , fax. 0-52 339 75 00
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Tadeusza Rejtana 5 5
85-032 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3397400, fax. 0-52 339 75 00
REGON: 09126814000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału Wykonawcy w postępowaniu jest spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa w oparciu o wskazane poniżej dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu skutecznego udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do rozdziału 1 SIWZ. 2.Wypełnione oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do rozdziału 1 SIWZ. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie itd.) - każdy ze współwykonawców składa osobne oświadczenie na treść art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Wypełniony formularz cenowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do rozdziału 1 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku podpisania dokumentów składających się na ofertę przez osobę, której umocowanie do powyższej czynności nie wynika z dokumentu wymienionego w pkt 4 musi zostać dołączone pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty wymienione w pkt 1-3 muszą być przedstawione w formie oryginałów. Dokumenty, o których mowa w pkt 4-6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-01 - Zakup i dostawa papieru biurowego oraz rolek do faxu dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2016
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów papierniczych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa papieru oraz kopert.
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-03-17 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa papieru dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa papieru ksero i do drukarek. Nr sprawy 734/P/2014
Dodano: 2014-09-16 - Dostawa papieru ksero i komputerowego dla KWP w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-09-11