Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy

Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-032 Bydgoszcz, ul. Tadeusza Rejtana 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3397400 , fax. 0-52 339 75 00
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
    ul. Tadeusza Rejtana 5 5
    85-032 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3397400, fax. 0-52 339 75 00
    REGON: 09126814000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału Wykonawcy w postępowaniu jest spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa w oparciu o wskazane poniżej dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu skutecznego udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do rozdziału 1 SIWZ. 2.Wypełnione oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do rozdziału 1 SIWZ. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie itd.) - każdy ze współwykonawców składa osobne oświadczenie na treść art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Wypełniony formularz cenowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do rozdziału 1 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku podpisania dokumentów składających się na ofertę przez osobę, której umocowanie do powyższej czynności nie wynika z dokumentu wymienionego w pkt 4 musi zostać dołączone pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty wymienione w pkt 1-3 muszą być przedstawione w formie oryginałów. Dokumenty, o których mowa w pkt 4-6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach