Przetargi.pl
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 68 51 , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanniki
    ul. Warszawska 169 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15
    REGON: 61101591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.679/2. Zamówienie obejmuje następujące roboty: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zagospodarowanie trenu. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie 1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 2 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, basen na garnki 2 szt, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy, 2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki 2 szt, pojemnik na papier 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt, 2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 7 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca sam wybiera formę wadium. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy MAZOWSZE w Płocku Oddział Sanniki nr konta 80 9042 1026 0710 0101 2000 0040 z dopiskiem Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu. 7.Wadium wniesione w pieniądzu winno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzające wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. 9 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach