Gmina Radwanice ogłasza przetarg
- Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 311 436
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
ul. Przemysłowa 17
59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
tel. 768 311 436
REGON: 39064763000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipinie oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń handlowych na świetlicę wiejską wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipinie oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń handlowych na świetlicę wiejską wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Pozwolenie na użytkowanie oznacza obowiązek uzyskania przez wykonawcę ostatecznej i bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie wskutek wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę z remontem budynku oraz dostosowanie pomieszczeń, po byłym obiekcie handlowym, na potrzeby świetlicy wiejskiej. Celem przebudowy budynku jest wydzielenie pomieszczeń zgodnie z programem funkcjonalnym założonym przez inwestora dostosowanym do obowiązujących przepisów. W ramach zadania przewiduje się częściową przebudowę pomieszczeń, przebudowę ścian działowych, wymianę tynków wewnętrznych, wymianę stolarki drzwiowej oraz części stolarki okiennej, wykonanie podłóg oraz izolacji pionowej. Remont zakłada ocieplenie stopów i elewacji budynku, wymianę obróbek blacharskich, nadmurowania kominów i ścian ogniowych oraz remont stropodachu obiektu. W związku ze zmianą układu funkcjonalnego część ścian ulegnie rozbiórce, część otworów zostanie zamurowana, natomiast nowe otwory wykonane w istniejących ścianach. Likwidacji ulegną otwory pozostałe po usuniętych instalacjach. W ramach prac izolacyjnych należy wykonać zabezpieczenie ścian fundamentowych poprzez zastosowanie uszczelniających mas polimerowo – bitumicznych, izolacji termicznej. Zakres zadania obejmuje również wykonanie instalacji wod. – kan. instalacji centralnego ogrzewania z pompą ciepła powietrze – woda, instalacji wentylacji mechanicznej oraz wymianę instalacji elektrycznej i odgromowej budynku. W ramach zagospodarowania wokół obiektu należy wykonać miejsca postojowe wraz z utwardzeniem placu, chodników oraz miejsca na pojemniki na nieczystości. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części wchodzi także kompleksowa obsługa geodezyjna wykonanych obiektów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 4) Formularz oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Publicznego Przedszkola Nr 4 oraz Publicznego Przedszkola Nr 6 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - II RAZ.
Dodano: 2023-05-19 - Przebudowa i remont, polegające na wydzieleniu 6 mieszkań w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Parkowej 13 w Radwanicach
Dodano: 2021-02-23 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, remontu korytarza, wymiana stolarki drzwiowej w budynku KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33.
Dodano: 2021-01-08 - Przebudowa i remont, polegające na wydzieleniu 6 mieszkań w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Parkowej 13 w Radwanicach
Dodano: 2020-12-01 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, remontu korytarza, wymiana stolarki drzwiowej w budynku KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33.
Dodano: 2020-11-16 - „Przebudowa Sali gimnastycznej w Dalkowie na Centrum Aktywności i Integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi”
Dodano: 2020-11-12 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, remontu korytarza, wymiana stolarki drzwiowej przeciwpożarowej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33.
Dodano: 2020-10-21 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń piwnicznych Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy”
Dodano: 2020-06-26 - Przebudowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z rozbiórką ganku w miejscowości Łagoszów Wielki
Dodano: 2020-05-12 - Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na przedszkole publiczne w miejscowości Buczyna, gm. Radwanice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Dodano: 2020-05-04