Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2019-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 9235091000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej (tj. projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym i aktualizacjach tych projektów, audycie energetycznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, przy czym zamawiający informuje, że przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy) na Przebudowę budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy, opracowanej przez Biuro projektowe „DELTA” S.C. z siedzibą w Bydgoszczy, zatwierdzonej decyzją Starosty Nakielskiego nr 283 z dnia 05.06.2013r., znak WWA.6740.231.2013.A.W o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych oraz w Istotnych postanowieniach umowy. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty budowlane związane z: pracami rozbiórkowymi, instalacyjnymi i wykończeniowymi. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 20 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.4.2019 - Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy” - Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 (BOK) lub dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. 5) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wybiegu dla psów przy ul. Kormoranów 84 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-05-02 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących „budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku na CPR wraz z budową zewnętrznego agregatu prądotwórczego oraz wentylacyjnych, zewnętrznych instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych, ul. Szubińska 4 w Bydgoszczy – etap II
Dodano: 2024-04-29 - Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy – Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii – Z nr 2
Dodano: 2024-04-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Dodano: 2024-04-26 - Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja placu zabaw w Szembruku
Dodano: 2024-04-24 - 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19