Prokuratura Okręgowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Bulwar Zygmunta Augusta
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 239-41-30 , fax. 0-55 239-41-12
- Data zamieszczenia: 2019-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Bulwar Zygmunta Augusta 13
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-55 239-41-30, fax. 0-55 239-41-12
REGON: 56947300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku przy ul. Płk. Dąbka 8-12 na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Elblągu i Prokuratury Rejonowej w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu i przebudowy budynku w Elblągu przy ulicy Płk. Dąbka 8-12, zlokalizowanego na działce nr 591/3, 591/4, 591/5, 593/1, 592/3; obręb nr 10 na potrzeby Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Elblągu. Istniejący budynek składa się z 3 połączonych ze sobą brył: a) pięciokondygnacyjna bryła główna usytuowana równolegle do ul. Płk. Dąbka, o konstrukcji tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi kanałowymi w układzie poprzecznym, stropodachem wentylowanym, b) trzykondygnacyjna część obiektu usytuowana prostopadle do bryły głównej, o konstrukcji murowanej, w poziomie parteru o układzie konstrukcyjnym poprzecznym ze stropem żelbetowym, w poziomie wyższej kondygnacji o układzie podłużnym, stropach żelbetowych opartych na dźwigarach stalowych, stropodach niewentylowany, c) jednokondygnacyjna część obiektu sąsiaduje z częścią trzykondygnacyjną, wykonaną w technologii tradycyjnej murowanej, o układzie konstrukcyjnym poprzecznym, stropodach żelbetowy niewentylowany. 2. Podstawowe parametry techniczne budynku: a) projektowana powierzchnia zabudowy 1 571,80 m² b) projektowana powierzchnia użytkowa 3 214,85 m² c) projektowana kubatura 20 306,00 m³ 3. Zakres zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku dla potrzeb Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Elblągu wraz z przynależną infrastrukturą, obejmujących między innymi wykonanie: a) demontażu istniejącej elewacji budynku i wykonanie nowej; b) docieplenia dachu; c) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; d) częściowe wyburzenie i zamurowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych związane ze zmianami wielkości i lokalizacji otworów okiennych i drzwiowych; e) rozbiórki kominów, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych; f) rozbiórki schodów wewnętrznych i uzupełnienia stopni; g) otworów w stropach w związku z instalacją dźwigów do transportu ludzi i towarów: h) uzupełnienia stropów po likwidacji klatek schodowych; i) konstrukcji głównej klatki schodowej robót wewnętrznych; j) obniżenie posadzki w sali konferencyjnej; k) wewnętrznych robót wykończeniowych okładzin ścian, posadzek i sufitów; l) rozbiórki starych i wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdów dla niepełnosprawnych; ł) wymiany wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 290 000,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ogólnej oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 i 25 uzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę niemniejszą niż 2.000.000 zł. (dwa miliony złotych), wartość dotycząca posiadanych środków podana w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wydania dokumentu przez bank. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie 2.000 000,00 zł (dwa miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, wartość dotycząca posiadanych środków podana w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wydania dokumentu przez bank. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy PZP. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy PZP. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy PZP. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia publikacji informacji z otwarcia ofert złoży Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08 - Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
Dodano: 2024-04-04