Przetargi.pl
Przebudowa budynku przy basenie w Jaroszowcu.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku przy basenie w Jaroszowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku przy basenie w Jaroszowcu. polegający na wykonaniu: Ogólne założenia projektu: Nadbudowa łącznika między basenem a budynkiem hotelowo administracyjnym. Likwidacja istniejącej więźby dachowej i wykonanie nowej- nad całym budynkiem, oraz pokrycie blachą dachówkową. Adaptacja całego poddasza na cele mieszkalne. Docieplenie całego budynku 10cm warstwą styropianu; Wykończenie lub odnowienie wykończenia budynku Przebudowa budynku obejmuje: PARTER: Wyburzenie fragmentów ścian w części wejściowej w celu doświetlenia i otwarcia holu wejściowego, wydzielenie pustakami szklanymi wiatrołapu, szatni na odzież wierzchnią i recepcji; Zlikwidowanie części ścian działowych w części szatniowej, powiększenie powierzchni zaplecza basenowego kosztem korytarza, dostawienie nowych ścianek działowych aby wydzielić: szatnię damska i męską, łazienki damską, męską i dla niepełnosprawnych, oraz natryski Rozebranie stropodachów nad łącznikiem i wykonanie stropu dla kolejnej kondygnację; Dostawienie windy umożliwiającej komunikację osobom niepełnosprawnym ( parametry windy zgodnie z projektem lub równoważne) Wyburzenie ścianek w łazience ratownika i dostawienie nowych, które wydzielą pomieszczenia o wymaganych powierzchniach; Poszerzenie otworów drzwiowych Powiększenie klatki schodowej kosztem powierzchni na korytarzu w celu uzyskania minimalnych dopuszczalnych wymiarów spocznika; Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń: w miejscu bufetu i zaplecza bufetowego zaprojektowano łazienki dla kobiet, mężczyzn i dla personelu oraz pomieszczenie socjalne, pomieszczenia biura i izolatki oraz siłowni adoptuje się na bar z zapleczem tj: zmywalnią, wydawką i pom. na odpadki. Zmiany te wymagają dostawienia nowych ścianek bądź wyburzenia istniejących, powiększenia dwóch otworów okiennych na drzwiowe(zaplecze baru), zamurowania dwóch okien (łazienka dla personelu). PIĘTRO: Wykonanie warstw tarasowych na części stropu nad zapleczem basenowym, oraz pasma świetlików nad schodami prowadzącymi na trybuny; Nadbudowanie pozostałej części zaplecza basenowego, tam zaprojektowano pokoje z łazienkami Wyburzenie fragmentu ściany zewnętrznej północnej istniejącego budynku w celu połączenia go z nadbudowaną nad łącznikiem częścią; Wyburzenie ścianek działowych, fragmentu ściany świetlicy i wstawienie w nowopowstałe otwory pustaki szklane aby doświetlić korytarz Dostawienie łazienek do istniejących pokoi i płyty balkonowej; Wydzielenie klatki schodowej drzwiami przeciwpożarowymi EI30 Przebudowę istniejących sanitariatów Podział świetlicy ściankami działowymi wydzielającymi dwa pomieszczenia biurowe i izolatkę Dostawienie nowych przewodów wentylacyjnych Zamurowanie otworów okiennych. PODDASZE: Rozebranie istniejącej więźby dachowej i wykonanie płatwiowo-kleszczowej nad całym budynkiem, wykonanie 4 lukarn umożliwiających doświetlenie pomieszczeń, wstawienie okien połaciowych Nadmurowanie ścian szczytowych budynku, wyburzenie fragmentu ścianek kolankowych w celu uzyskania odpowiedniej wysokości na poddaszu; Dostawienie 3 balkonów Wyburzenie istniejących ścian działowych wewnętrznych i dostawienie nowych w celu wydzielenia 15 pokoi, 2 aneksów kuchennych, 11 łazienek, pomieszczenia gospodarczego i magazynów na pościel czystą i brudną; Dostawienie i nadmurowanie kominów wentylacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 35.000,00 złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy i 00 100 złotych 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem wadium . Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze - Referat Księgowości Finansowo - Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Oferenta określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca 5. wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP- Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach