Centrum Kształcenia Zawodowego w Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-105 Świdnica, ul. Sikorskiego 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 852-40-76 , fax. 074 852-40-76
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego w Świdnicy
ul. Sikorskiego 41 41
58-105 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 852-40-76, fax. 074 852-40-76
REGON: 89154684900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckz.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy zespół publicznych placówek oświatowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku pracowni spawalniczej i kuźni - Etap I , w ramach zadania pn.: Baza lokalowa wyposażenie techniczne i dydaktyczne Centrum Kształcenia Zawodowego w Świdnicy przy ul. Sikorskiego 41 w Świdnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty modernizacyjne istniejącego obiektu, w tym: - wymiana stolarki okiennej na PCV - montaż stolarki okiennej i drzwiowej z aluminium - remont dachu i obróbek blacharskich 2. Dane obiektu -powierzchnia zabudowy - 332,40m2 -kubatura - 1519,0m3 -stolarka okienna PCV i aluminium - 21 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz spełniają następujące wymagania: 1) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na modernizacji obiektu kubaturowego użyteczności publicznej, 3) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, w tym: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż : 500 000,- zł, 5) posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż : 200 000,- zł, 6) wniosą wadium przetargowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do swojej oferty powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualne zaświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w III.2.3.4) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na modernizacji obiektu kubaturowego użyteczności publicznej; Fakt wykonania robót wg pkt 7 musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 8) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł; 10) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckz.swidnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Dyrekcyjnej 15 we Wrocławiu w zakresie częściowej wymiany istniejącej stolarki okiennej
Dodano: 2016-06-30 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Dodano: 2016-06-12 - Przebudowa sali sesyjnej wraz z zapleczem w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia Sukiennice 9 i Sukiennice 10 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj. Znak postępowania: ZP/PN/27/2016/WOU
Dodano: 2016-04-06 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania dwóch mieszkań na pierwszym piętrze na lokal usługowo-biurowy w budynku przy ul. Kościuszki 19A w Szczawnie-Zdroju celem utworzenia Dziennego Domu - Senior-WIGOR
Dodano: 2015-10-07 - Przebudowa części istniejącego budynku Przedszkola Publicznego dla potrzeb Klubu Dziecięcego w Malczycach przy ulicy Klonowej 1
Dodano: 2015-09-03 - Przebudowa części istniejącego budynku Przedszkola Publicznego dla potrzeb Klubu Dziecięcego w Malczycach przy ulicy Klonowej 1.
Dodano: 2015-08-17 - Remont kompleksowy Komisariatu Policji Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6/8 -Etap I, wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i decyzji łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
Dodano: 2015-06-30 - Remont kompleksowy Komisariatu Policji Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6/8 -Etap I, wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i decyzji łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę
Dodano: 2015-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budynku Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Nowowiejskiej 43 (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych).
Dodano: 2015-03-11 - Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Wrocławskiej 5 w Środzie Śląskiej celem powiększenia zasobu gminnych lokali socjalnych.
Dodano: 2015-02-27