Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sali sesyjnej wraz z zapleczem w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia Sukiennice 9 i Sukiennice 10 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj. Znak postępowania: ZP/PN/27/2016/WOU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie prac projektowych: a)opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach niezbędnych dla realizacji całości zadania z koniecznymi uzgodnieniami - wymagane 4 egzemplarze papierowe oraz 2 na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), b)uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów (konserwatorskich, pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), c)uzyskanie pozwolenia na budowę, d)przekazanie praw autorskich. 2. robót budowlanych i instalacyjnych: a)wykonanie przebudowy i remont sali sesyjnej wraz z zapleczem tj. sali recepcyjnej, klubu radnych, bufetu, pomieszczenia operatorskiego i technicznego w obiekcie Sukiennice 9 oraz pokoje nr 202 i 202a w Sukiennicach 10 we Wrocławiu wraz z wykonaniem podłogi technicznej w pomieszczeniach technicznych, b)doprowadzenie do sali sesyjnej instalacji teletechnicznych, audiowizualnych, elektrycznych, telefonicznych z miejsca wpięcia w budynku Sukiennice 10, c)wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego, instalacji zintegrowanego systemu do obsługi sesji Rady Miejskiej Wrocławia spełniającego funkcje: debaty, głosowania, wizualizacji oraz cyfrowej transmisji wideo i dźwięku w internecie, d)wykonanie instalacji środków łączności telefonicznej i komputerowej, e)wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, f)wykonanie instalacji wewnętrznych wentylacji i klimatyzacji, g)dostawa i montaż urządzeń określonych w projekcie, h)wykonanie renowacji mebli. i)uzyskanie dokumentów pozwalających na użytkowanie poszczególnych systemów, j)sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich wymaganych systemów, k)szkolenia dla pracowników i użytkowników poszczególnych systemów, l)wszelkie zmiany w wykonaniu przedmiotu umowy muszą być naniesione w projekcie i zaakceptowane przez projektanta. 4.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1)Program Funkcjonalno- Użytkowy- stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2)Projekt Umowy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Wykonawca przed terminem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7.Zgodnie z § 1 ust. 4 umowy przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o: 1)Program Funkcjonalno Użytkowy - załącznik nr 1 do umowy , 2)dokumentację przetargową, w tym SIWZ wraz z załącznikami, 3)ofertę Wykonawcy - załącznik nr 2 do umowy, 4)harmonogram rzeczowo- finansowy- załącznik nr 3 do umowy z uwzględnieniem norm technicznych, zasad wiedzy technicznej i prawa budowlanego. 8.Wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej: 1)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla rozwiązań projektowych w poszczególnych fazach projektowania oraz ostatecznej akceptacji projektu, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę . 2)pierwsze spotkanie konsultacyjne odbędzie się z inicjatywy Wykonawcy, w maksymalnym terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 3)projekt będzie zawierał optymalne rozwiązania, konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki, zestawienia, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiałów i urządzeń wraz z tabelarycznym zestawieniem urządzeń, 4)uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców: Miejskiego Konserwatora Zabytków, BHP, Ppoż., sanitarno-higienicznych i innych wymaganych, 5)uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opinii, zatwierdzeń oraz niezbędnych decyzji, 6)uzyskanie pozwolenia na budowę 7)dokumentacja będzie wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji umowy, każdy rysunek dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego, 8)Projekt budowlany powinien zawierać informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu BIOZ, -Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków. -Zamawiający zastrzega, że prace wykonywane w siedzibie władz miejskich mogą być godzinowo wstrzymane ze względu na wykonanie bieżących zadań, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji robót konstrukcyjnych, budowlanych, instalacyjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Dyrekcyjnej 15 we Wrocławiu w zakresie częściowej wymiany istniejącej stolarki okiennej
Dodano: 2016-06-30 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU OSP PRZY UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 32 NA SZATNIĘ I STACJĘ PODSTAWOWEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Dodano: 2016-06-12 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania dwóch mieszkań na pierwszym piętrze na lokal usługowo-biurowy w budynku przy ul. Kościuszki 19A w Szczawnie-Zdroju celem utworzenia Dziennego Domu - Senior-WIGOR
Dodano: 2015-10-07 - Przebudowa części istniejącego budynku Przedszkola Publicznego dla potrzeb Klubu Dziecięcego w Malczycach przy ulicy Klonowej 1
Dodano: 2015-09-03 - Przebudowa części istniejącego budynku Przedszkola Publicznego dla potrzeb Klubu Dziecięcego w Malczycach przy ulicy Klonowej 1.
Dodano: 2015-08-17 - Remont kompleksowy Komisariatu Policji Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6/8 -Etap I, wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i decyzji łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
Dodano: 2015-06-30 - Remont kompleksowy Komisariatu Policji Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6/8 -Etap I, wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem odpowiednich pozwoleń i decyzji łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę
Dodano: 2015-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budynku Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Nowowiejskiej 43 (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych).
Dodano: 2015-03-11 - Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Wrocławskiej 5 w Środzie Śląskiej celem powiększenia zasobu gminnych lokali socjalnych.
Dodano: 2015-02-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO -LABORATORYJNEGO NR 7 W MILICZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 30 WRAZ ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU NADZORU BUDOWLANEGO O ZAKOŃCZENIU BUDOWY. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE
Dodano: 2014-09-30