Przetargi.pl
Przebudowa budynku OSP w Kraszewicach

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97-515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OSP w Kraszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku OSP w Kraszewicach zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 446, 447, 448 w miejscowości i obrębie geodezyjnym Kraszewice (Nr 0011) i polegać będzie na wykonaniu prac w branży architektoniczno - konstrukcyjnej, branży instalacji sanitarnej oraz branży instalacji elektrycznej. Projektowana przebudowa budynku OSP w Kraszewicach polegać będzie m.in. na poprawie izolacyjności cieplnej w istniejącym budynku, wymianie wskazanej w projekcie stolarki okiennej i drzwiowej. Wewnątrz przebudowa dotyczyć będzie wydzielenia pomieszczenia magazynowego, oraz adaptacji innych pomieszczeń na kotłownie i pomieszczenia higieniczno-sanitarne, celem dostosowania budynku do aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego i Warunków Technicznych. Roboty budowlane obejmują: 1) W zakresie branży architektoniczno-konstrukcyjnej: a) prace demontażowe: • wygrodzenie terenu • sprawdzenie poprawności odłączenia od rozbieranego budynku (instalacji, przyłączy) • demontaż elementów elewacyjnych (lampy, tabliczki informacyjne) • rozbiórka wskazanych okien i drzwi • demontaż obróbek blacharskich • rozbiórka posadzek i podłoży • wykucie nowych otworów drzwiowych • demontaż wskazanych drzwi wewnętrznych • demontaż wskazanych okien oraz parapetów • oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu • demontaż rynien i rur spustowych • demontaż wskazanych warstw podłogi na gruncie wraz z posadzkami b) prace montażowe: • wykonanie przebudowy, zamurowań • wykonanie ścianek działowych • montaż stolarki okiennej, drzwiowej i ścian z luksferów • wykonanie warstw posadzek • wykonanie tynków wewnętrznych • wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych i deski barlineckiej • malowanie ścian w wybranych pomieszczeniach, • montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych w WC • wymiana opraw oświetleniowych ze zwykłych na energooszczędne • ułożenie okładziny z płytek w pomieszczeniach mokrych • malowanie sufitów w pomieszczeniach • naprawa spękań na ścianach masami wysokoplastycznym • uzupełnienie tynków oraz wykonanie gładzi na ścianach • ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach mokrych do wysokości 2,0 m • położenie płytek na podłodze we wskazanych pomieszczeniach • montaż wskazanych parapetów zewnętrznych • oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie elewacji wodą z dodatkiem słabych detergentów • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 10 cm o wsp. przewodzenia ciepła = 0,036 • docieplenie ścian zewnętrznych płytami z mat z wełny mineralnej gr. 15 cm o wsp. przewodzenia ciepła = 0,036 • wykonanie zbrojonej warstwy klejowej • wykonanie warstwy elewacyjnej • montaż rynien i rur spustowych • montaż zadaszeń nad drzwiami wejściowymi • montaż elementów elewacyjnych (lampy, tabliczki informacyjne) • montaż sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach 2) W zakresie branży sanitarnej: a) prace demontażowe: demontaż armatury, demontaż instalacji wody zimnej i ciepłej b) wykonanie instalacji: • wody zimnej i ciepłej • kanalizacji sanitarnej • centralnego ogrzewania wraz ze źródłem ciepła w postaci technologi kotłowni na na paliwo stałe z kotłem z podajnikiem na ekogroszek o mocy do 40 kW • wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wyciągowej • roboty ogólnobudowlane w tym m.in. wtynkowe wykonanie instalacji i obudowa instalacji płytami g-k 3) W zakresie branży elektrycznej: a) Wykonanie: • Rozdzielnicy głównej, • Instalacji gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń 1f oraz 3f, • Instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, • Instalacji zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji, • Instalacji odgromowej, • Instalacji przyzywowej, w/g uwag i zaleceń inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zdolność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli, tj. 1. jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów);przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach