Przetargi.pl
Przebudowa budynku oficyny ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce - Zadanie nr III.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce ogłasza przetarg

  • Adres: 17123 Rudka, ul. Ossolińskich
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 394 015 , fax. 857 394 015
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
    ul. Ossolińskich 1
    17123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 857 394 015, fax. 857 394 015
    REGON: 9772600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsrudka.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła prowadzona i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku oficyny ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce - Zadanie nr III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Zakres robót budowlanych związanych z wnętrzem: - naprawa z przetarciem tynków na ścianach piwnicznych i malowanie, - wykonanie nowych posadzek, przemalowanie ścian i sufitów /w komunikacji parteru/, - remont schodów na piętro, wymiana gresu, wykonanie pochwytu, - przebudowa pomieszczenia pralni na piętrze - utworzenie WC i pralni, - remont dwóch pomieszczeń piętra – posadzki i malowanie, - wykonanie nowych instalacji, - wykończenie wewnętrzne. 2)Zakres robót budowlanych związanych z zewnętrzem: - osuszenie i hydrofobizacja murów w strefie przyziemia, - izolacje zewnętrzne, - reprofilacja terenu wokół budynku ze spadkiem min. 2% w kierunku od ścian, - remont schodów zewnętrznych, - wykonanie zadaszeń nad wejściami. 3)Zakres robót budowlanych związanych z remontem elewacji: - skucie skorodowanych tynków cementowych z elewacji oficyny /w całości ścian parteru oraz około 10% ścian piętra/ - skucie skorodowanych tynków cementowych z cokołów , naprawa uszkodzonych cegieł, wzmocnienie zarysowań i nadproży nad otworami drzwiowymi, - wykonanie nowych tynków trassowych na ścianach zewnętrznych, - wykonanie tynków trassowych hydrofobizowanych w masie na cokołach, - stabilizacja rys i pęknięć w murach oraz nadproży nad otworami drzwiowymi poprzez wklejenie wkładek stalowych - naprawa kominów z cegły ceramicznej i otynkowanie kominów tynkiem trassowym hydrofobowym, - scalenie kolorystyczne tynków elewacji przy użyciu farb silikonowych dobrej jakości w uzgodnieniu z PWKZ, - naprawa obróbek blacharskich i konserwacja rynien i rur spustowych, - naprawa tarasu. 4) Roboty związane z instalacjami elektrycznymi wewnętrznymi: - montaż rozdzielnicy elektrycznej głównej T2, - instalacje elektryczne oświetleniowe, siły, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych. 5) Roboty związane z instalacjami sanitarnymi wewnętrznymi: - kanalizacja wewnętrzna, - wewnętrzna instalacja wodociągowa, - centralne ogrzewanie, - wentylacja. 6) Roboty wewnętrzne prowadzone będą w piwnicy, pomieszczeniach komunikacji 1/3 (projekt aranżacji 1/6 - Zadanie 2b), klatce schodowej 2/1(projekt aranżacji 1/14 – Zadanie 2b), pomieszczeniu administracyjno – dydaktycznym 2/9, sali dydaktycznej 2/3, pralni 2/8 oraz WC 2/7. 7) W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, określonych w dokumencie Aranżacja wnętrz pomieszczeń na piętrze oficyny wg projektu budowlanego nr 2/3 - sali dydaktycznej, 2/7 - wc, 2/8 - pralni, 2/9 - pomieszczenia administracyjno – dydaktycznego w ZSCKR im. K. Kluka w Rudce, wchodzą: oprawy oświetleniowe wykazane w uwagach na końcu ww. opracowania oraz prace budowlane: posadzki, elektryka dostosowana do potrzeb aranżacji wnętrz, kolorystyka oraz graficzna aranżacja ścian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,-zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Okręgowy Oddział w Białymstoku nr 69 1010 1049 0050 0513 9120 0000.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach