Przetargi.pl
Remont budynku przedszkola w Ciechanowcu

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    ul. Mickiewicza 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
    REGON: 45067015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ciechanowiec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przedszkola w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem budynku przedszkola w Ciechanowcu, przewidziane do wykonania zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (Załącznik nr 4 do SIWZ). Przewidziany do realizacji zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót wewnętrznych, tj.: - remont pomieszczeń sal dziennych, - remont pomieszczeń sanitarnych, w tym pomieszczenia wc obok gabinetu logopedy (w dokumentacji zaznaczono drzwi do sanitariatu, natomiast pomieszczenie omyłkowo wykluczono z opracowania – należy je uwzględnić do remontu; od części mieszkalnej dzieli je ściana w przedłużeniu ściany gabinetu logopedy 0/3), - remont korytarzy i klatek schodowych, - część ścian oznakowanych na rysunku do wyburzenia, zostały wyburzone, - osadzenie nowych drzwi do projektowanych pomieszczeń, - wykucie nowych otworów drzwiowych do pomieszczeń skład leżaków (0/12 i 1/10), - rozprowadzenie nowych instalacji elektrycznych w całym budynku, - doprowadzenie wody i odbioru ścieków z nowych pomieszczeń sanitarnych. Część budynku, w której znajdują się mieszkania nauczycielskie nie podlega pracom remontowym. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje wykonanie: • robót ogólnobudowlanych: - wykucie kratek wentylacyjnych, wykucie ościeżnic drzwiowych drewnianych, skucie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach ok.50 m2, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych – parter pomieszczenie oznaczone nr 0/1; 0/2; 0/4, – piętro pomieszczenie oznaczone 1/1, rozebranie posadzki z deszczułek pomieszczenie na I piętrze ozn. nr 1/8, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na sufitach, filarach, pilastrach i ścianach o pow. odbicia do 5 m2, wykonanie przecierki istniejących tynków z zeskrobaniem farby i zdarciem tapet, - montaż nadproży wraz z ich wypełnieniem, - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych drewnianych i z PCV, (akustycznych oraz odpornych ogniowo) zgodnie z dokumentacją, - wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej na posadzkach, - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych III kat. na ścianach, słupach, stropach i podciągach, - wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, - uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych (łazienki, wc, kuchnia, pralnia), pod okładzinę ceramiczną powierzchni pionowych płynną folią uszczelniającą bez wkładki z włókniny oraz powierzchni poziomych z wkładką z włókniny, - obsadzenie prefabrykowanych podokienników z konglomeratu gr. 3cm, - wykonanie okładzin schodów wewnętrznych płytkami kamionkowymi GRES, - wykonanie balustrady schodowej z prętów stalowych nierdzewnych jednopłaszczyznowych z pochwytem z drewna dębowego na dwóch wysokościach, zgodnie z dokumentacją, - wykonanie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych antypoślizgowych GRES oraz cokolików, - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych homogenicznych, odpornych na ścieranie, antypoślizgowych, montaż listew przyściennych z polichlorku winylu na klej, - wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowych klejonych do podłoża, - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, - montaż obudów z płyt g-k na stelażu systemowym tj. szybów instalacyjnych z pokryciem jednostronnym (system 3.50.20), - malowanie dwukrotne farbami akrylowymi lateksowymi odpornymi na zabrudzenia z jednokrotnym gruntowaniem powierzchni ścian i sufitów o powierzchni, - malowanie /lakierowanie dwukrotne lakierem bezbarwnym lamperyjnym tynków wewn. bez szpachlowania, - montaż ścianek działowych systemowych z płyty HPL gr. 10mm w sanitariach zgodnie z dokumentacją, - montaż kratek wentylacyjnych z możliwością zamknięcia, - montaż drzwiczek rewizyjnych z możliwością zamknięcia; • instalacji wodno-kanalizacyjnych i c.o. W sanitariatach (5 szt.) należy wykonać zgodnie z dokumentacją (2 szt. z przystosowaniem dla potrzeb dzieci i 3 szt. dla dorosłych). Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: - demontaż i montaż (wymiana na nowy) białego osprzętu włącznie z instalacją wod.-kan. i c.o. w pomieszczeniu wc na parterze przy gabinecie logopedy, - demontaż rurociągów stalowego – leżaki pod stropem piwnicy, piony i podejścia podtynkowe i natynkowe Ø 50 mm, 25 mm i 15-20mm, - demontaż rurociągów stalowych czarnych o połączeniach spawanych centralnego ogrzewania o śr. 15 mm, 20 mm, 32 mm, demontaż podejść grzejnikowych, zaworów i odpowietrzników, demontaż grzejników stalowych, żeliwnych i konwekcyjnych ogółem 8 szt., - wykonanie instalacji wod.-kan. włącznie z białym montażem tj. umywalki w tym przystosowanych dla dzieci łącznie z bateriami, wanny, miski ustępowe w tym przystosowane dla dzieci, brodzik płytki z kabiną i baterią natryskową, oraz instalacji c.o. leżaki, piony i podejścia z montażem nowych grzejników stalowych dwupłytowych, trzypłytowych i grzejników łazienkowych łukowych wraz z osprzętem, - płukanie instalacji i próba szczelności; • instalacji elektrycznych i oświetlenia Wymianie podlega instalacja elektryczna w całym obiekcie poza pomieszczeniami nie objętymi opracowaniem, pozostałe nie wymagające wymianie należy wkuć pod tynk. Zakres robót obejmuje: - ułożenie nowych sieci kabli elektrycznych i strukturalnych niskoprądowych w korytach i kanałach o łącznej długości ok. 4480m, - montaż nowych gniazd wtyczkowych 156 szt., - montaż łączników bryzgoszczelnych jednobiegunowych i świecznikowch 43 szt., - montaż gniazda Internet 27 szt., - montaż nowych opraw oświetleniowych w tym ewakuacyjnych i awaryjnych 199 szt., - montaż czujników ruchu na suficie 30 kpl., - montaż tablic rozdzielczych i szaf dystrybucyjnych z osprzętem szt. 4, - montaż masztu antenowego wolnostojącego h=2m z antenami SAT+DVB+FM szt.1, - montaż iglicy odgromowej szt. 1 z podłączeniem do istniejącej instalacji odgromowej, - wykonanie wymaganych przepisami pomiarów. W obiekcie objętym przedmiotem zamówienia została wykonana część robót rozbiórkowych tj. rozbiórki posadzek z płytek na zaprawie cementowej oraz z wykładzin winylowych, poza pomieszczeniami wymienionymi w zakresie robót ogólnobudowlanych. Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie robót remontowych wewnętrznych. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem opisany został w rozdziale III SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałych dokumentach tj.: projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz wzorze umowy, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej (zał. nr 4 do SIWZ) i rozdziale III niniejszej SIWZ wraz załącznikami. 3. Realizacja robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: - winna być zgodna z wymogami zewnętrznymi wynikającymi z uzyskanych zgód i pozwoleń na realizację zakresu rzeczowego objętego przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza winna być zgodna z wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz innymi, określonymi na podstawie przepisów prawa, - obejmuje w szczególności remont budynku przedszkola w Ciechanowcu (branża ogólnobudowlana, sanitarna i c.o. oraz elektryczna) wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w dokumentacji projektowej, a koniecznymi do jej wykonania (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), w tym ma uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni montaż urządzeń, stosownie do wymagań producenta czy dostawcy urządzeń wmontowanych w ramach robót budowlanych. 4. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 5. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w dokumentacji projektowej, wykonawca jest obowiązany wykazać, że urządzenia te lub materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które potwierdzałyby równoważność, wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach nie gorszych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz przedłożenia dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, itp. 7. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonać zamówienie w oparciu o udostępnioną dokumentację projektową i uzyskane decyzje administracyjne; 2) do zapewnienia, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego, 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i jakościowej dla przedmiotu zamówienia; 4) wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami (jeśli są wymagane - wykonawca robót zleca we własnym zakresie). 8. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm./, Zamawiający dopuści, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. Klasyfikacja ważności dokumentów. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 12. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Remont budynku przedszkola w Ciechanowcu” powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, decyzjami administracyjnymi oraz obowiązującymi przepisami prawa. 13. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji technicznej i STWiOR stanowiących załącznik do SIWZ. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, tj.: wyeliminowania wszelkich barier w postaci progów i uskoków w powierzchniach podłóg, wymieniane nawierzchnie oprócz funkcji antypoślizgowej muszą być wykonane w sposób zapewniający stabilność przy poruszaniu się osobom niepełnosprawnym, start oraz koniec biegu klatki schodowej powinien być zaznaczony kolorystycznie i nawierzchniowo w sposób wyróżniający się, w pomieszczeniach należy w razie konieczności dokonać powiększenia otworów drzwiowych i zamontować drzwi o szer. min. 90 cm w świetle ościeżnicy, ościeżnice drzwi i ich powierzchnie należy skontrastować z kolorem ścian w których się znajdują, po stronie klamki na wys. min. 120 cm i max. 160 cm należy umieścić tabliczki informacyjne o funkcji pomieszczenia, w toaletach miski ustępowe należy zamontować na wysokości 42-48 cm, kabiny wc wyposażyć w poręcze min. z jednej strony muszli, zastosować umywalki podwieszane bez postumentów i szafek pod nimi, zastosować baterie uruchamiane dźwignią, przyciskiem lub automatycznie. 15. ZADANIE REALIZOWANE BĘDZIE W OBIEKCIE CZĘŚCIOWO UŻYTKOWANYM W CZĘŚCI NIE OBIĘTEJ OPRACOWANIEM BEDĄCEJ LOKALAMI MIESZKALNYMI, DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWIĄZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporządzenia MpiPS (j.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nienarażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności § 83 ust. 1 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). W pomieszczeniach mieszkalnych będą przebywać ludzie, Wykonawca musi zapewnić należyty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót w porozumieniu z dyrektorem placówki. Prowadzone prace nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania użytkowników części mieszkalnej. Wykonawca musi zapewnić nieprzerwanie dostawy ciepłej wody, prądu oraz prawidłowe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.19.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga dołączenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie. Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do oferty; 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 3 do oferty; 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4 do oferty; 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 6) Potwierdzenie wniesienia wadium (jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniądz). Ponadto Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach