Przetargi.pl
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Opaczy

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Opaczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Opaczy wraz z zagospodarowaniem terenu i budową przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Piaseczyńskiego Nr 1255/2014 z dnia 14 stycznia 2015 r. o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektów BPBW Sp. z o.o.w październiku 2014 r. 3. Dane ogólne inwestycji: - powierzchnia działki: 500,00 m?, - powierzchnia zabudowy budynku: 105,58 m?, - powierzchnia użytkowa budynku: 82,63 m?, - kubatura budynku: 453,66 m?, - powierzchnie utwardzone na działce (podjazd, opaska): ok. 116,80 m?, 4. Lokalizacja inwestycji - działka nr ew. 174/3, z obrębu Opacz, gmina Konstancin-Jeziorna; 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić 24 godzinną ochronę terenu budowy. 6. Wykonawca, w ramach przedmiotowego zadania, zapewni we własnym zakresie pełną obsługę geodezyjną inwestycji. 7. Wykonawca jest zobowiązany do włączenia przyłączy i instalacji projektowanych do sieci i instalacji istniejących, pod nadzorem eksploatatora tych sieci i instalacji oraz poniesienia kosztów z tym związanych. 8.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z realizacją budowy, w ramach obowiązujących przepisów prawa, oraz pokrycia kosztów z tym związanych. 9.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót budowlanych w miejscach skrzyżowań z siecią gazową i w jej pobliżu ręcznie, w porozumieniu i pod nadzorem O/Zakład Gazowniczy Warszawa. Uzgodnienie zakresu i terminu nadzoru z O/Zakład Gazowniczy Warszawa i ewentualne koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 10. Jeżeli przy robotach budowlanych występują miejsca kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, wówczas roboty budowlane w rejonie kolizji należy wykonywać pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci. Ewentualne koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca, na czas realizacji budowy, we własnym zakresie zapewni niezależne zasilanie w energię elektryczną i inne niezbędne media oraz poniesie koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umów z dostawcami mediów na cele budowlane. 12. Zorganizowanie zaplecza budowy leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia zaplecza budowy w środki komunikacji elektronicznej (internet). 13. W czasie prowadzenia robót i po ich wykonaniu Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku na terenie budowy. 14. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 16. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektami a przedmiarami nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany i wykonawczy. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową projektu wykonawczego Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. 17. Po podpisaniu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 18.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej zał. Nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 19. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 7. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. Uwaga! Wykonanie przyłącza sieci gazowej, ujętego w dokumentacji projektowej, nie jest objęte przedmiotem zamówienia i nie należy go wyceniać w ofercie. Natomiast w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać instalację gazową. W związku z wykonywanym na zlecenie PGE Dystrybucja S.A. projektem przyłącza energetycznego zmianie uległa lokalizacja układu pomiarowego, w stosunku do założonej w dokumentacji projektowej. Kopia mapy z uzgodnioną lokalizacją stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca uwzględni w ofercie zwiększony zakres prac związanych z wykonaniem linii zasilającej na terenie działki. W przypadku prowadzenia przewodów pod nawierzchnią utwardzoną, należy przewidzieć zastosowanie rur osłonowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500 zł. 1.Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - do upływu terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 6. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu, który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. 9. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancja musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach