Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 30, remont placów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Alei Wojska Polskiego 16 w Morągu – postępowanie nr 24/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 51069834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 30, remont placów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Alei Wojska Polskiego 16 w Morągu – postępowanie nr 24/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 30, remont placów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Alei Wojska Polskiego 16 w Morągu. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty branży budowlanej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty ziemne; - roboty fundamentowe; - wykonanie: konstrukcji posadzki, ścianek działowych, nadproży i sufitów podwieszanych; - ocieplenie ścian i dachu; - wykonanie tynków i malowanie; - roboty związane ze stolarką okienną i drzwiową oraz bramami garażowymi; - wykonanie kanałów technologicznych; - demontaż i montaż suwnicy; - wykonanie elewacji, pokrycia dachu i kominów, orynnowania i obróbek blacharskich; - wykonanie konstrukcji z nawierzchni płyt betonowych oraz oznakowania poziomego i pionowego; - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego; - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, charakterystyki energetycznej oraz instrukcji użytkowania przebudowanego budynku; - opracowanie dokumentacji dozorowej i geodezyjnej. 2. Roboty branży sanitarnej tj. m. in: - roboty ziemne i demontażowe; - wykonanie przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; - wykonanie przyłącza i instalacji wodociągowej; - wykonanie instalacji hydrantowej, c.o., sprężonego powietrza i wentylacji mechanicznej; - wykonanie: prób szczelności, wydajności i ciśnieniowe, dezynfekcji, płukania ww. instalacji, badania fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody; - opracowanie instrukcji obsługi instalacji sprężonego powietrza i wentylacji mechanicznej wraz z przeszkoleniem pracowników użytkownika. 3. Roboty branży elektrycznej tj. m. in: - roboty demontażowe; - wymiana: złącza kablowego ZK, rozdzielnic elektrycznych, instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, oświetlenia zewnętrznego, gniazd wtyczkowych; - wykonanie zasilania dla instalacji wentylacji mechanicznej i dla odbiorów technologicznych warsztatu; -wymiana instalacji sieci strukturalnej; - wykonanie instalacji: uziemiającej i połączeń wyrównawczych, odgromowej, przeciwpożarowego wyłącznika prądu; - wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji strukturalnej; Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren zamknięty kompleksu wojskowego Morąg, położony na działce nr ewid. 157/20, obręb 1 Morąg. Teren administrowany przez 21 WOG w Elblągu; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres: minimum 24 – maksimum 36 miesięcy; 5. Od daty przekazania obiektu do użytkowania Wykonawca prowadzić będzie przez okres 12 miesięcy konserwację i przeglądy: instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji sprężonego powietrza, suwnicy, wyposażenia technologicznego; 6. Okres rękojmi: 60 miesięcy – wg art. 568 § 1 K.C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 104 400,00 PLN (słownie: sto cztery tysiące czterysta zł 00/100).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach