Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 20 wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmianą przeznaczenia na budynek garażowy z częścią magazynową dla potrzeb JW. 1248 Morąg – postępowanie nr 38/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 51069834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 20 wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmianą przeznaczenia na budynek garażowy z częścią magazynową dla potrzeb JW. 1248 Morąg – postępowanie nr 38/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 20 wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmianą przeznaczenia na budynek garażowy z częścią magazynową dla potrzeb JW. 1248 Morąg. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty branży budowlanej tj. m. in: - roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe; - wykonanie żelbetowych ław, stóp i ścian fundamentowych oraz żelbetowych wieńców monolitycznych; - wykonanie ciśnieniowego czyszczenia i mycia istniejących ścian fundamentowych; wykonanie: izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych istniejących oraz nowoprojektowanych ław i stóp fundamentowych, docieplenia ścian fundamentowych; - wykonanie nadproży stalowych oraz stalowych konstrukcji bram; - wykonanie: wzmocnienia konstrukcji dachu za pomocą stężeń stalowych oraz zabezpieczenia antykorozyjnego i ppoż. istniejących konstrukcji stalowych; - wykonanie żelbetowych słupów i naprawę istniejących elementów żelbetowych budynku; - odrestaurowanie istniejących betonowych koryt inwentarskich w części magazynowej; - wykonanie nowych otworów i powiększenie istniejących; - wykonanie uzupełnienia i zamurowania ścian; - wykonanie: ścian i ścianek działowych, nadproży prefabrykowanych, wymiany drewnianych elementów konstrukcji dachowej, impregnacji grzybobójczej drewnianej konstrukcji dachu, deskowania i kontrłat oraz pokrycia dachu; - wykonanie stopni i ław kominiarskich, obróbek blacharskich; - zakup, dostawę i montaż okien połaciowych; - wykonanie rynien dachowych i rur spustowych; - docieplenie dachu; - zakup, dostawa i montaż stolarki drzwiowej, okiennej oraz bram; - wykonanie: krat okiennych w części magazynowej, systemowych daszków nad drzwiami wejściowymi; - ciśnieniowe czyszczenie i mycie elewacji; - wykonanie ocieplenia ścian; - wykonanie elewacji i tynków wewnętrznych, malowania; - wykonanie konstrukcji nowych posadzek; - wykonanie okładzin ściennych oraz ocieplenia ścian wewnętrznych; - wykonanie zabudowy poddasza płytami gipsowo-kartonowymi; - zakup, dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i ppoż. oraz znaków informacyjnych ewakuacja/BHP; - wykonanie: konstrukcji nawierzchni drogi dojazdowej i placów manewrowych z kostki kamiennej, obramowania nawierzchni drogowych, konstrukcji nawierzchni placu magazynowego z płyt żelbetowych, konstrukcji nawierzchni chodników, opaski z kostki kamiennej przy budynku nr 20, opaski żwirowej, oznakowania pionowego i poziomego; - wykonanie trawników; - badanie drożności wykonanych przewodów wentylacyjnych wraz ze sporządzeniem stosownego protokołu; - opracowanie: instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, charakterystyki energetycznej budynku wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku, instrukcji użytkowania przebudowanego budynku, dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstw od tego projektu; - 2. Roboty branży sanitarnej tj. m. in: - roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe i demontażowe; - wykonanie: przyłącza gazowego, próby szczelności i wytrzymałości; - wykonanie przyłącza wodociągowego, próby szczelności, dezynfekcji oraz jego płukania; - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku nr 20 oraz budynku Śnieżnik, próby ich szczelności; - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i próby jego szczelności; - wykonanie instalacji wodociągowej, próby szczelności i jej płukania; - uruchomienie zestawu hydroforowego, wykonanie badania wydajności hydrantów; - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji grzewczej; - zakup, dostawa i montaż nagrzewnic wodnych wraz z automatyką; - zakup, dostawę i montaż kurtyn bramowych.; - wykonanie próby szczelności i płukania instalacji grzewczej; - wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji grzewczej na gorąco; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, rozruch instalacji wraz z regulacją wydatków powietrza oraz opracowanie instrukcji obsługi instalacji wentylacji mechanicznej wraz z przeszkoleniem pracowników użytkownika; - wykonanie: instalacji gazowej, prób instalacji gazowej na ciśnienie; - wykonanie technologii kotłowni gazowej oraz prób szczelności wraz z uruchomieniem oraz opracowaniem instrukcji obsługi technologii kotłowni gazowej i przeszkoleniem pracowników użytkownika; - opracowanie dokumentacji dozorowej i przekazanie dla 21 WOG Elbląg celem uzyskania decyzji na eksploatację urządzeń kotłowni gazowej. 3. Roboty branży elektrycznej tj. m. in: - roboty przygotowawcze i demontażowe; - przebudowa złącza kablowego; - wykonanie rozdzielnic elektrycznych i wykonanie wewnętrznych linii zasilających; - wykonanie: głównego wyłącznika przeciwpożarowego prądu, wyłącznika awaryjnego kotłowni, instalacji mikro ładowania; - wykonanie: instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych; - przeprowadzenie badań i pomiarów powykonawczych; 4 Roboty branży teletechnicznej tj. m. in: - roboty przygotowawcze i demontażowe; - roboty demontażowe wraz z ponownym montażem po wykonanych robotach; - wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu, programowanie, uruchomienie i testowanie wraz z opracowaniem instrukcji obsługi systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z przeszkoleniem pracowników użytkownika oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej; - wykonanie sieci strukturalnej oraz dokumentacji powykonawczej; - przeprowadzenie badań i pomiarów powykonawczych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren zamknięty Jednostki Wojskowej 1248 Morąg, położony na działce nr ewid. 157/20, obręb 1 Morąg. Teren administrowany przez 21 WOG w Elblągu; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres: minimum 24 – maksimum 36 miesięcy; 5. Od daty przekazania obiektu do użytkowania Wykonawca prowadzić będzie przez okres 12 miesięcy konserwację i przeglądy: zestawu hydroforowego, nagrzewnic wodnych wraz z automatyką, kurtyn bramowych, instalacji wentylacji mechanicznej, technologii kotłowni gazowej oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu zgodnie z zapisami Normy Obronnej – systemy alarmowe NO-04-A004-8 – Eksploatacja; 6. W przypadku systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązany jest do podjęcia naprawy w ciągu 4 godzin od zgłoszenia usterki przez użytkownika zgodnie z zapisami – systemy alarmowe NO-04-A004-8 – Eksploatacja; 7. Okres rękojmi: 60 miesięcy – wg art. 568 § 1 K.C.; 8. Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający nie udostępnia na stronie internetowej: Projektu Budowlano – Wykonawczego Zagospodarowania Terenu o klauzuli ZASTRZEŻONE, Projektu Budowlano – Wykonawczego branży teletechnicznej o klauzuli ZASTRZEŻONE, które pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższych dokumentów, wraz z podaniem proponowanej daty (godziny) udostępnienia i załączeniem upoważnień do dostępu do dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualnych zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą dokonywały wglądu do dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 125 500,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy pięćset zł 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług technicznej ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach