Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 1 (pałacowego) w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich polegająca na montażu windy osobowej

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Chłopska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7515213, 7528118 , fax. 0-75 7528134
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Chłopska 1
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7515213, 7528118, fax. 0-75 7528134
    REGON: 23085381300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsjanowicewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 1 (pałacowego) w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich polegająca na montażu windy osobowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie szybu windowego w strefie wejściowej do budynku obok klatki schodowej, w tym m.in. likwidacja pomieszczeń gospodarczych na parterze, pierwszym piętrze oraz pokoju mieszkalnego na drugim piętrze budynku. Rozbiórka ścian i posadzek, skucia i przebicia otworów. Przebicie stropów WPS pomiędzy kondygnacjami. Wykonanie strefy podszybia w części podpiwniczonej z betonu zbrojonego nad sklepieniem ceglanym piwnicy, spoczywającej na masywnych ścianach piwnicy. Ściany podszybia żelbetowe. Ściany szybu windowego murowane z bloczków wapienno-piaskowych z przewiązkami z żelbetowymi. Na poziomie ostatniego przystanku dźwigu wykonanie poszerzenia spocznika. Płyta nadszybia żelbetowa. Strefę podszybia należy wykonać w taki sposób, aby nie dopuścić do uszkodzenia stropów łukowych i łukowo-krzyżowych znajdujących się w piwnicach. Aby zapobiec możliwości poruszania się ludzi pod szybem windy, a jednocześnie aby nie zasłaniać zabytkowych stropów, proponuje się na poziomie piwnic (pomieszczenia gospodarcze) po obrysie szybu wydzielić strefę uniemożliwiającą dostęp ludzi, montując siatkę lub metalowe zapory według wskazań dozoru technicznego. 2. Montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym o udźwigu 630 kg (wymiarach wewnętrznych 110 cm x 140 cm) dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami w istniejącej bryle budynku umożliwiającego komunikację na poziomie 0,1,2. Roboty elektryczne, w tym m.in. wykonanie zasilania dla dźwigu i szybu dźwigowego od istniejącej tablicy rozdzielczej na parterze do panelu sterowania na ostatnim przystanku. Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej, oświetlenia ewakuacyjnego i gniazd wtykowych, związana z budową szybu dźwigowego. Wykonanie oświetlenia podłogi przed każdymi drzwiami dźwigu. 3.Nie planuje się zmian w głównym układzie konstrukcyjnym obiektu, jedyne zmiany wprowadzone zostaną w obrębie projektowanego szybu windowego związane z wykonaniem częściowych rozbiórek i przebić przez stropy oraz montażem dźwigu osobowego. 4.Wykonanie na etapie realizacji szczegółowych odkrywek wszystkich stropów, które przeznaczone są do częściowej rozbiórki. 5.Wykonanie ław fundamentowych (płyta) szybu windowego. 6.Wykonanie ścian szybu windowego 7.Wykonanie nadproży w obrębie projektowanych wejść do windy oraz w miejscach wyjść na poszczególne kondygnacje. 8.Na poziomie „1” wyjście i wejście do windy dwustronne. 9.Wykonanie tynków wewnętrznych. 10.Dostawa i montaż windy. 11. Włączenie windy w system ochrony ppoż. budynku. 12. Próby i odbiory urządzenia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, składająca się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi. Pomocniczo Zamawiający załącza przedmiar robót - nie stanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Postępowanie prowadzone będzie na podstawie ostatecznych, prawomocnych Decyzji: - nr 518/18 z dnia 22.03.2018 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Jeleniej Górze. Obiekt wpisany do Rejestru Zabytków pod nr A/903/259 decyzją z dnia 23.04.1951 r dlatego też Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane pod kierownictwem swojego Kierownika Budowy posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - nr 223/2018 z dnia 10.04.2018 r Starosty Jeleniogórskiego Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z normalnym funkcjonowaniem Domu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) dokładnego, sprzątania po robotach budowlanych oraz zabezpieczenia bieżących robót przed dostępem osób nieupoważnionych. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, którzy sporządzą stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy) 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK ODDZIAŁ JELENIA GÓRA nr 46 1560 0013 2343 6041 2000 0003 w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu nieograniczonym KDzAG.271.2.2019.GK winda. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia……… do dnia……….” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji poręczenia). 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9.Wierzytelność z tytułu niniejszej gwarancji nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. 11.Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 16 i 17. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) dowód wniesienia wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonyw d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 7) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach