Przetargi.pl
Przebudowa budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Wojciechowie z podziałem na dwie części

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Wojciechowie z podziałem na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1 przebudowa budynku na funkcję żłobka w Wojciechowie działka nr 294/1, 294/2, obręb Lubomierz. Zakres zadania obejmuje: 1) ELEWACJE: -wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych i zadaszenia - wykonanie elewacji zewnętrznej z wykorzystaniem styropianu gr. 10 cm układając go na istniejący tynk (bez skuwania), -wykonanie odwodnienia dachu ukrytego w ociepleniu -wykonanie obróbek blacharskich w tym parapetów -wymiana/przebudowa stolarki okiennej ( Zamawiający wymaga wymianę części okien natomiast okna będące w dobrym stanie techniczny, należy pozostawić zgodnie z zał. nr 9. Nowo projektowane okna należy wykonać w kolorze stolarki istniejącej. Nowo projektowane okna należy okleić folią zgodnie z zał. nr 9) -wymiana instalacji odgromowych -wykonanie otworu i klapy dymowej zgodnie z projektem -wykonanie nowych schodów wejściowych i rampy dla niepełnosprawnych do wejścia głównego (wraz z zadaszeniem i balustradami), - wykonanie odwodnienia budynku 2) KONDYGNACJA -1 -wymiana instalacji c.0. i wod.kan. -wymiana instalacji elektrycznych (POM. -1.1, -1.2, -1.3) -wymiana tynków (POM. -1.1, -1.2, -1.3) Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wymiana/wykonanie stolarki (POM. -1.1, -1.2, -1.3) w tym wymiana wszystkich okien 4 szt. będących w zakresie opracowania 3) KONDYGNACJA 0 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A1.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -wyburzenie części stropu przy tylnym wyjściu - skucie tynków na ścianach i suficie Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.1, D2.1, D7.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv (D1,D2, D4, D5, D3.2) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 i zał nr 12 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek (Uwaga: Zamawiający nie planuje przebudowy klatki schodowej). -wymiana/montaż parapetów -wykonanie aneksu kuchennego i windy żywnościowej -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii 4) KONDYGNACJA 1 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A2.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -skucie tynków na ścianach i suficie Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.3, D4.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv(D7.1, D7, D5, D3.3) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek -wymiana/montaż parapetów -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii 5) Podczas realizacji zadanie należy uwzględnić: - odwodnienie budynku, - wykonanie dodatkowych ścianek działowych o wysokości do 4,5 m z bloków z betonu komórkowego szer 12 cm w ilości 42,00 m2 - wykonanie dodatkowo 3 sztuk drzwi wewnętrznych 80, - wykonanie gładzi jednowarstwowych wewnętrznych gr. 3 mm z gipsu szpachlowego o pow. ok 1111,2 m2 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych o powierzchni 161,620+195,320= 356,940 m2 -rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem. 32,610m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na ostro o pow. 389,550 m2 Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Część 2 zagospodarowanie terenu na działce nr 294/1, 294/2 i części działki nr 293/3, obręb Wojciechów, gmina Lubomierz. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie wiaty śmietnikowej, - wykonanie oświetlenia terenu – tylko teren przy budynku , wykonanie 5 lamp, wg. załącznika nr 11 -wykonanie terenów utwardzonych wraz z wydzieleniem miejsc postojowych, Uwaga: Zamawiający nie planuje wykonania placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla 1 część zamówienia : 9 000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych). Dla 2 część zamówienia : 1 000,00 zł (słownie tysiąc złotych). Pozostałe informacje dot. wadium zostały określone w pkt 16 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Tabelę elementów scalonych załącznik nr 7 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach