Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Wojciechowie z podziałem na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1 przebudowa budynku na funkcję żłobka w Wojciechowie działka nr 294/1, 294/2, obręb Lubomierz. Zakres zadania obejmuje: 1) ELEWACJE: -wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych i zadaszenia - wykonanie elewacji zewnętrznej z wykorzystaniem styropianu gr. 10 cm układając go na istniejący tynk (bez skuwania), -wykonanie odwodnienia dachu ukrytego w ociepleniu -wykonanie obróbek blacharskich w tym parapetów -wymiana/przebudowa stolarki okiennej ( Zamawiający wymaga wymianę części okien natomiast okna będące w dobrym stanie techniczny, należy pozostawić zgodnie z zał. nr 9. Nowo projektowane okna należy wykonać w kolorze stolarki istniejącej. Nowo projektowane okna należy okleić folią zgodnie z zał. nr 9) -wymiana instalacji odgromowych -wykonanie otworu i klapy dymowej zgodnie z projektem -wykonanie nowych schodów wejściowych i rampy dla niepełnosprawnych do wejścia głównego (wraz z zadaszeniem i balustradami), - wykonanie odwodnienia budynku 2) KONDYGNACJA -1 -wymiana instalacji c.0. i wod.kan. -wymiana instalacji elektrycznych (POM. -1.1, -1.2, -1.3) -wymiana tynków (POM. -1.1, -1.2, -1.3) Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wymiana/wykonanie stolarki (POM. -1.1, -1.2, -1.3) w tym wymiana wszystkich okien 4 szt. będących w zakresie opracowania 3) KONDYGNACJA 0 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A1.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -wyburzenie części stropu przy tylnym wyjściu - skucie tynków na ścianach i suficie Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.1, D2.1, D7.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv (D1,D2, D4, D5, D3.2) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 i zał nr 12 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek (Uwaga: Zamawiający nie planuje przebudowy klatki schodowej). -wymiana/montaż parapetów -wykonanie aneksu kuchennego i windy żywnościowej -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii 4) KONDYGNACJA 1 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A2.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -skucie tynków na ścianach i suficie Zamawiający wymaga wymianę tynków w ilości tynku do skucia i położenia ok 30%. -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.3, D4.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv(D7.1, D7, D5, D3.3) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową Zamawiający wymaga wykorzystanie istniejących grzejników w dobrym stanie technicznym zgodnie z zał graficznym nr 10. - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek -wymiana/montaż parapetów -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii 5) Podczas realizacji zadanie należy uwzględnić: - odwodnienie budynku, - wykonanie dodatkowych ścianek działowych o wysokości do 4,5 m z bloków z betonu komórkowego szer 12 cm w ilości 42,00 m2 - wykonanie dodatkowo 3 sztuk drzwi wewnętrznych 80, - wykonanie gładzi jednowarstwowych wewnętrznych gr. 3 mm z gipsu szpachlowego o pow. ok 1111,2 m2 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych o powierzchni 161,620+195,320= 356,940 m2 -rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem. 32,610m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na ostro o pow. 389,550 m2 Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Część 2 zagospodarowanie terenu na działce nr 294/1, 294/2 i części działki nr 293/3, obręb Wojciechów, gmina Lubomierz. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie wiaty śmietnikowej, - wykonanie oświetlenia terenu – tylko teren przy budynku , wykonanie 5 lamp, wg. załącznika nr 11 -wykonanie terenów utwardzonych wraz z wydzieleniem miejsc postojowych, Uwaga: Zamawiający nie planuje wykonania placu zabaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla 1 część zamówienia : 9 000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych). Dla 2 część zamówienia : 1 000,00 zł (słownie tysiąc złotych). Pozostałe informacje dot. wadium zostały określone w pkt 16 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Tabelę elementów scalonych załącznik nr 7 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09