Przetargi.pl
Przebudowa budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Wojciechowie

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Wojciechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planuje się przebudowę budynku na funkcję żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 294/1, 294/2 i części działki nr 293/3, obręb Wojciechów, gmina Lubomierz. Zakres zadania obejmuje: 1) ZAGOSPODAROWANIE TERENU: -wykonanie terenów utwardzonych wraz z wydzieleniem miejsc postojowych, -wykonanie wiaty śmietnikowej -wykonanie oświetlenia terenu -wykonanie placu zabaw, 2) ELEWACJE: -skucie tynków zewnętrznych -wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych i zadaszenia -wykonanie ocieplenia i nowych tyków -wykonanie odwodnienia dachu ukrytego w ociepleniu -wykonanie obróbek blacharskich w tym parapetów -wymiana/przebudowa stolarki okiennej -wymiana instalacji odgromowych -wykonanie otworu i klapy dymowej zgodnie z projektem -wykonanie nowych schodów wejściowych i rampy dla niepełnosprawnych do wejścia głównego (wraz z zadaszeniem i balustradami) 3) KONDYGNACJA -1 -wymiana instalacji c.o. i wod.kan -wymiana instalacji elektrycznych (POM. -1.1, -1.2, -1.3) -wymiana tynków (POM. -1.1, -1.2, -1.3) -wymiana/wykonanie stolarki (POM. -1.1, -1.2, -1.3) 4) KONDYGNACJA 0 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A1.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -wyburzenie istniejącej klatki schodowej -wyburzenie części stropu przy tylnym wyjściu -skucie wszystkich tynków na ścianach i suficie -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -wykonanie nowej klatki schodowej -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.1, D2.1, D7.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv (D1,D2, D4, D5, D3.2) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek -wymiana/montaż parapetów -wykonanie aneksu kuchennego i windy żywnościowej -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii 5) KONDYGNACJA 1 -wyburzenie części ścian - zgodnie z rysunkiem A2.1 oraz wykonanie nowych nadproży- zgodnie z rysunkami konstrukcji -skucie wszystkich tynków na ścianach i suficie -wykonanie bruzd instalacyjnych -demontaż istniejących instalacji C.O. i Wod.Kan -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -demontaż istniejącego pokrycia podłóg -wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych -montaż stolarki drzwiowej EIS30 (D3, D3.3, D4.2) -montaż stolarki drzwiowej pcv(D7.1, D7, D5, D3.3) -montaż stolarki drzwiowej do kabin ustępowych (D6-szt3) -wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową -wykonanie instalacji C.0. i wod.kan zgodnie z częścią rysunkową - wykonanie nowych ścian działowych i zamurowań- zgodnie z rysunkiem A2.1 -wymiana tynków i posadzek- zgodnie ze schematem wykończenia ścian i podłóg -wykonanie barierek -wymiana/montaż parapetów -montaż umywalek, misek ustępowych, baterii Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz posiłkując się pomocniczo przedmiarem robót. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe itp.) Uwaga: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy a nie więcej niż 60 miesięcy od dnia odebrania bezusterkowego zadania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). Pozostałe informacje dot. wadium zostały określone w pkt 16 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Tabelę elementów scalonych załącznik nr 7 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach